Ja, jag har köpt ett domännamn till mitt forum och betalat via faktura. Och jag fick inte fylla i något att jag skulle byta min domän från en till en annan. Bara två E-mail's där det står kostnad och så..
Hur byter jag domännamn nu när jag betalat?
Ja, jag har köpt ett domännamn till mitt forum och betalat via faktura. Och jag fick inte fylla i något att jag skulle byta min domän från en till en annan. Bara två E-mail's där det står kostnad och så..
↗ till inläggetJa, jag har köpt ett domännamn till mitt forum och betalat via faktura. Och jag fick inte fylla i något att jag skulle byta min domän från en till en annan. Bara två E-mail's där det står kostnad och så..
Du måste ändra både i en kontrollpanel som du ska ha någonstans på sidan där du beställde ditt domännamn och på ditt forum i admin kontrollpanelen.
↗ till inlägget↗ till inläggetJa, jag har köpt ett domännamn till mitt forum och betalat via faktura. Och jag fick inte fylla i något att jag skulle byta min domän från en till en annan. Bara två E-mail's där det står kostnad och så..
Du måste ändra både i en kontrollpanel som du ska ha någonstans på sidan där du beställde ditt domännamn och på ditt forum i admin kontrollpanelen.
Va?!
Går det inte bara att beställa domän?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in