Tänkte att jag kunde starta en tråd där vi kan visa upp våra characters, och berätta lite allt möjligt om dem. Jag kan börja med min Druid!
Levlade upp min Druid lagom till WotLK skulle komma. Körde lite arena innan WotLK släptes men efter några veckor när WotLK kom satt jag igång att levla min druid! Tog 80 tio dagar efter realesen på WotLK, och började geara lite i HCes. Blev kickad ur min guild dirr för jag gick inte hittade ingången till naxxramas på min första raid! (Obs, ingen berätta att den var i luften lolol)! Applyade till en ny guild, där jag progressade i Naxxramas 25man och jag var facktiskt i guilden nio månader (Vilket var defenetift ett nytt rekord).
Jag lämnade den pga ppls släppte fokus och kom inte till raidsen. Jag och officerna (Var själv en classleader) bestämde oss för att Faction Changea till Horde! Vi skapade en guild där, som floppade totalt. Disband efter 2 veckor och jag hade ingen aning om vad jag skulle göra då :D Men då såg jag i trade recruitment message, och applya till guilden. Kom in, och såg att mina förra guildies (officerna från min gamla guild) hade precis joinat där med, så allt blev gött ändå till slut. Vi körde Ulduar 25man HMs och ToC25 normal. Var runt Oktober skulle jag tro 2009.
Guilden bestämde sig för att merga med en annan guild och ta tio av dem bästa i var guild, och sån tur var, kom jag med! Vi började vår första kväll med att ta ner Algalon10, som gjorde ett lyft för guilden genast! Sen dess har jag varit med samma guild. Vi har clearat Naxxramas, Ulduar 10 och 25 alla HMs för Protodraksen och dödat algalon i båda. Vi har clearat Toc10/TogC10 (Tribute To Insanity) och ToC25/TogC25! ICC10 och ICC25 förutom Professor vilket blir denna veckan antar jag! Sen såklart Malygoz/Onyxia/Sartharion..
Tänkte linka min Armory Link så ni kan få se min Tauren Druid! 5765 GS ~
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...nd&cn=Mokhz
Syftet med denna tråden är inte att skryta! Nej, jag vill bara se hur det ser ut för WoW spelarna på Fuska! :D