💬
Logga in
Fuska.se

Hur Gör Man Trojan?

24 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

Jag har testat programmet och det är 100% säkert.

28 Jan 2010
Nivå 8 · Veteranfuskare

Det räcker inte. Testa programmet på tio olika datorer med tio olika antivirusprogram så är jag övertygad. Om det står på en antivirussida att programmet i fråga är ett virus så är det stor risk att det stämmer, speciellt då det rör sig om en keylogger.

↗ till inlägget

Varför inte hacka webbservrar och sno steam accounts som alla andra "hackers"?

Eller. Ännu bättre. Hacka företags servrar och peka ut bristerna i deras system.

Chansen är god då att du får ett jobb som it-säkerhetsansvarig eller liknande.

...Chansen är ännu godare att man åker i fängelse. Desstuom är det nog inte så mycket lättare att hacka servrar än att göra en keylogger, fast det beror givetvis på hur säkert system företaget har och hur anvancerad keylogger man vill ha.

Senast ändrad:

29 Jan 2010
Nivå 0 · Nykomling
Programmet innehåller ingen keylogger!

tutorial.wmv

30 Jan 2010
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Det räcker inte. Testa programmet på tio olika datorer med tio olika antivirusprogram så är jag övertygad. Om det står på en antivirussida att programmet i fråga är ett virus så är det stor risk att det stämmer, speciellt då det rör sig om en keylogger.

↗ till inlägget

Varför inte hacka webbservrar och sno steam accounts som alla andra "hackers"?

Eller. Ännu bättre. Hacka företags servrar och peka ut bristerna i deras system.

Chansen är god då att du får ett jobb som it-säkerhetsansvarig eller liknande.

...Chansen är ännu godare att man åker i fängelse. Desstuom är det nog inte så mycket lättare att hacka servrar än att göra en keylogger, fast det beror givetvis på hur säkert system företaget har och hur anvancerad keylogger man vill ha.

Har hört att många stora hackers fick jobb för att dom hackade sig in i företags servrar.
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Har hört att många stora hackers fick jobb för att dom hackade sig in i företags servrar.

Det stämmer väldigt bra. Ryktet är även sant. Det finns hackers som får jobb för att dom hackat sig in på deras webbsida/server.

Dom som håller på och snor konton och gör "deface" i ren "ond" gärning ska egentligen kallas "crackers" om jag inte minns fel.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in