💬
Logga in
Fuska.se

Lan

5 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Hej, gjorde en tråd här för att typ ingen svarae på min andra fråga i mitt andra topic... Men komma internet gå segt om man ha ca 7 internet kablar uppkopplade till xbox, 1 ps3 & några datorer. INGE NERLADDNING. allt sammans äe typ 5-7 styckna. mitt internet äe typ på

Ta emot: 6,66Mbit/sek

Skicka:0,68Mbit/sek

Komma de lagga?? klara mitt internet de? Zyxel

Nivå 6 · Fuskare

Man LANAR inte om man använder internet. LAN = Local Area Network. Du kopplar ihop flera datorer och spelar offline mot varandra.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Hej, gjorde en tråd här för att typ ingen svarae på min andra fråga i mitt andra topic... Men komma internet gå segt om man ha ca 7 internet kablar uppkopplade till xbox, 1 ps3 & några datorer. INGE NERLADDNING. allt sammans äe typ 5-7 styckna. mitt internet äe typ på

Ta emot: 6,66Mbit/sek

Skicka:0,68Mbit/sek

Komma de lagga?? klara mitt internet de? Zyxel

Ja, men det skulle vara tveksamt. Det skulle inte gå och spela. Du har för dålig uppkoppling.

Nivå 7 · Fuskare

LAN är som sagt OFFline. Så nej, spelar ni endast med varandra via LAN så kommer inte inte att lagga.

Nivå 2 · Novis

Laggar det inte vanligtvis ska det inte lagga nu heller. Så länge ni inte utnyttjar full bandbredd kommer responstiden vara konstant (om vi antar att routern inte segar).

Nivå 8 · Veteranfuskare

jag och några polare satt hemma hos en som hade 12 mbit och vi va 5 pers som lirade bf2 men en ganska normal ping som låg på 45(brukar ha 40). Så det beror på vad ni gör.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in