↗ till inläggetOkej men får se. BF:BC2 verkar bättre, ska nog satsa pengarna till det.↗ till inläggetMAG går dedikerade servers, som de flesta spel till PS3. Din uppkopplings hastighet spelar inte nån stor roll.Jag ska inte köpa det. Vi har 8mib och PS3:t går på en router. Jag tror PS3:t pallar MAG med 8mib när det är 250+ spelare. Förresten ska jag skaffa mig en hobby och jag har börja tänka på trummor :)
Mag (massive Action Game)
Köpte idag, nöjd faktiskt. Många saker man kan göra i spelet.
Nu återstår bara BF BC 2 :)
↗ till inläggetNi kan inte säga att spelet är dåligt bara för att betat inte var bra. De som spelade betan och inte gillade det, men köpte det fulla spelet ändå. De älskar spelet.Väntar på BF:BC 2 istället.
Och jag körde betat och var ganska besviken. (Alltså MAG Betat)
Jag har spelet ju själklart köpte det i fredas på eurealesen och jag har bara 3 mib och det funkar klockrent
och Battelfield bad company 2 kommer i början av mars
mw2 är mycket bättre en mag för mw2 har bättre grafik och det är bättre online
Du har inte ens spelat MAG.
Men hur kan du veta det?
Men jag tror inte det blir något av det spelet
↗ till inläggetFör att det är enkelt att se när p10r ljuger?Men hur kan du veta det?
Men jag tror inte det blir något av det spelet
mag har sämre grafik ;)
↗ till inlägget↗ till inläggettror inte det. mag är nästan som cs. fast det är coolt med designa egna gubbar och fixa saker till vapen. men fordon kontrolen sög testade köra på en tank fan vad dåligt det var.Är den bättre än MW2?
i spel som inte är bilspel så ska man köra med L2/R2. Kontrollen är underbar.
(edit - det är inte ett dugg likt cs.. har du kört det?)
ja jag har kört betan iallafall och det är likt cs kontrolerna är det iallafall.
Cs finns inte till Ps3. :_
↗ till inläggetmag har sämre grafik ;)
Gå och lira Crysis då om du är så jävla beroende av grafiken.
+1 ^
Måste säga att MAG har mycket att ge, köpte själv Collectors Editon för bara 5€ mera än det vanliga. Fick najsiga teman och 1 ny dräkt, awsum.
↗ till inläggetBeror på vad man är ute eftermag har sämre grafik ;)
vart köper man crysis då
↗ till inläggetvart köper man crysis då
Vilken spelaffär som helst eller de flesta elektronikaffärerna.
↗ till inlägget↗ till inläggettror inte det. mag är nästan som cs. fast det är coolt med designa egna gubbar och fixa saker till vapen. men fordon kontrolen sög testade köra på en tank fan vad dåligt det var.Är den bättre än MW2?
i spel som inte är bilspel så ska man köra med L2/R2. Kontrollen är underbar.
(edit - det är inte ett dugg likt cs.. har du kört det?)
ja jag har kört betan iallafall och det är likt cs kontrolerna är det iallafall.Cs finns inte till Ps3. :_
när sa jag att cs finns till ps3? berätta för mig när sa jag det. läs noga jag sa att mags kontroller aså känslan eller effekter är likadana som i cs fattar du nu?
PS3 använder sig utav handkontroll medans CS tagentbord.
Du sa "kontrollern". Alltså hankontrollerna är lika..
↗ till inläggetnär sa jag att cs finns till ps3? berätta för mig när sa jag det. läs noga jag sa att mags kontroller aså känslan eller effekter är likadana som i cs fattar du nu?
Varför skrev du inte känslan och effekterna från början då? Det är en helt annan sak än kontrollen.
ska ge mag ett försök ska gå och köpa den idag hoppas fan den blir inte waste of mina pengar hoppas det blir värt att ha kvar den.jag gillade betan det var roligt men jag har hört att hella spelet har lite bugs.
↗ till inläggetska ge mag ett försök ska gå och köpa den idag hoppas fan den blir inte waste of mina pengar hoppas det blir värt att ha kvar den.jag gillade betan det var roligt men jag har hört att hella spelet har lite bugs.
Såklart betan hade buggar. Men i riktiga spelet så funkar allt mycket bra.. Sen så måste man spela mer än 1 timme, efter det så är man inne i spelet och vill inte sluta spela :P