↗ till inläggetnu kan man även åka till Johto
Jag dog.
↗ till inläggetNu dog jag verkligen.och dubbelt så många elite four
↗ till inläggetnu kan man även åka till Johto
Jag dog.
↗ till inläggetNu dog jag verkligen.och dubbelt så många elite four
Jag vet men hade inte läst så noga av frågorna där uppe + råka skriva johto istället för Kanto sry för det
↗ till inläggetMan kan inte bara åka till Kanto i heart gold & soul silver det är omgjort från guld & silver nu kan man även åka till Johto så det blir dubbelt så många gym och dubbelt så många elite four!! så dö inte nu.
tror ni mig inte kolla serebii.net
↗ till inläggetJag vet men hade inte läst så noga av frågorna där uppe + råka skriva johto istället för Kanto sry för det
Hmm, kunde man inte göra det i G och S också?
nej inte i Kanto va asså i oginalen
Nej, vi snackar om GS, HG och SS inte om de första...
JAG VEEET!! :angry: :angry: HAHA :P
Lol, varför skrev du det så konsigt innan då? Dubbelt så många E4 lmao
phh <_<
↗ till inläggetköp acekard2i på chipper.seHG och SS kommer ut 2010-03-31 (på cdon.com) och jag behöver spelen innan sportlovet. (Vet inte vilket datum sportlovet är xd)
↗ till inlägget↗ till inläggetköp acekard2i på chipper.seHG och SS kommer ut 2010-03-31 (på cdon.com) och jag behöver spelen innan sportlovet. (Vet inte vilket datum sportlovet är xd)
och vad har det med vilket spel han ska köpa?
BTW acekard 2i suger, ska du ha et flashkort sattsa på CycloDs evo betydligt bättre
↗ till inlägget↗ till inläggetHG och SS kommer ut 2010-03-31 (på cdon.com) och jag behöver spelen innan sportlovet. (Vet inte vilket datum sportlovet är xd)
köp acekard2i på chipper.se
och vad har det med vilket spel han ska köpa?
BTW acekard 2i suger, ska du ha et flashkort sattsa på CycloDs evo betydligt bättre
acekard2i äger cy... blablabla skitet. :) han kan ju få pokemon hgss på acekard2i
hahahahaha
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in