💬
Logga in
Fuska.se

En Femte Generations Pokémon.

7 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Nintendo har avslöjat att en femte generations pokémon ska komma. I den nya filmen Phantom Champion Zoroark har 2 nya pokémon setts och det är Zorua och Zoroark. Nintendo ska också göra ett nytt spel med ännu en region. Vad tycker ni om detta? Själv tycker jag att det kommer bli lite kul med en ny region och så, men å andra sidan så kommer det fortsätta med nya generationer om och om igen, så jag röstar på kanske :)

Diskutera!

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

kan väll va kul men det drar iväg när det gäller nya generationer :S FILMER får det däremot komma fler av :D

Nivå 4 · Lärling

Jag skulle vilja ha ett spel med första/andra generationens pkmn i 3/4 regionerna (namn?) Det vore kul.Det är lite jobbigt att få ännu mer pkmn.... Det var bra då det bara var 151.

14 Feb 2010
Nivå 4 · Lärling

Jag tyckte att det räkte med 3 regioner först men nu tycker jag att det räcker med 4 inte mer för då blir det bara fjantigt!

16 Feb 2010
Nivå 9 · Veteranfuskare

Vafalls nej, det var nästan för mycket med tredje generationen, blev arg på den fjärde, kommer bli förbannad på en femte. Ordet "Pokémon" har inte alls samma innebörd som det hade åren runt 2000.

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Vafalls nej, det var nästan för mycket med tredje generationen, blev arg på den fjärde, kommer bli förbannad på en femte. Ordet "Pokémon" har inte alls samma innebörd som det hade åren runt 2000.

precis vad jag tycker

Nivå 4 · Lärling

Nej, det räckte med den tredje generationen.

18 Feb 2010
Nivå 4 · Lärling

tycker att den liknar you-gi-oh eller digimon. det första pokemonarna var mer fantasi fulla tex magnemite, balbasour.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in