Kommer det en film? Undra om google tar över världen i den eller vad säger du crazyshit?
2012
Keep in minde allihopa att detta är en film regisserad av Roland emmerich som ligger bakom filmerna Independence day och Day after tommorow.
Med andra ord så är 2012 bara en upprepning på hans fixering vid jordens undergång...
Har sett den, såg den på bio. 3/5, den var värd att se på, men jag hade gärna tatt tillbaks de 100 kronor jag betalade...
Såg den på bio i onsdags,2 december.
Den var ganska bra,men där runt slutet började det bli en aning tråkigt och enformigt.Annars var väl allt bra.
4/5.
Fan att dem inte dog allihopa i slutet,det är en bra story :).
Jag fick ge mig för mina 10 polare. Såg den och vilken jävla skitfilm det var- Iallafall storyn sög, allt var förutsägbart.
Enda +:et var ju effekterna.. ^^
Jag tror jag ska gå och se den idag, hoppas den e ball, älskar såna katastrof filmer
såg den i skolan på SOn
hahhaha alla trode den skulle vara bra men ne 2/5 bara för den va så ***** långtråkig...
↗ till inlägget:_ Alla trodde den skulle vara dålighahhaha alla trode den skulle vara bra men ne 2/5 bara för den va så ***** långtråkig...
Nej, för jag pallar inte att betala 60 kr för att se på en film :) Väntar tills den kommer till telias bredbands tv så man kan hyra den där ifrån.
Coola effekter, kass handling och värdelösa skådespelare :)
Dock måste man älska den svag sinnes sjuka Charlie. :=)