mitt bästa är: resupply, 2 st ac130 och EMP. vad har ni fått som bäst?
Bästa Emgancy Airdrop?
"Emgancy airdrop"?
2 attack helicopter, 1 Pave Low och en AC130
↗ till inläggetDu fattar nog vad han menar..."Emgancy airdrop"?
↗ till inläggetDet här börjar ju bra, en lögn i första posten. Det är omöjligt att få en EMP i ett Emergency Airdrop ._.mitt bästa är: resupply, 2 st ac130 och EMP. vad har ni fått som bäst?
Själv har jag fått 3 Resupply och en Counter-UAV som bäst. Hatar den där killstreaken.
↗ till inlägget↗ till inläggetDet här börjar ju bra, en lögn i första posten. Det är omöjligt att få en EMP i ett Emergency Airdrop ._.mitt bästa är: resupply, 2 st ac130 och EMP. vad har ni fått som bäst?
Själv har jag fått 3 Resupply och en Counter-UAV som bäst. Hatar den där killstreaken.
Nej man kan visst få EMP, eller är det bara i vanliga care package?
Bästa jag har fått var en AC130 och 3 st predators.
ac130 2 attack helicopters och en chopper
btw en gång fick jag 4 sentry guns :D
FÅr typ bara Uav och Counter Uavs i Emergency Airdrop, så mina lagkamrater kan få dem :)
*Emergency Airdrop
Slöseri med killstreak imo.
Om du dör så får du glatt upp en ruta som säger "blablabla saved your care package!!" eller vad det är..
går visst att få EMP!
1 nuke och 3 chopper Gunners
↗ till inlägget1 nuke och 3 chopper Gunners
Man kan inte få nuke i camp package :_
↗ till inläggetJo :_
man kan inte få nuke i care package eller emergency airdrop, bekräftat av infinity ward själva.
↗ till inläggetNej det går inte. Folk har kollat upp vad man har för chans i procent att få alla olika killstreaks i spel filerna så sluta gnäll och erkänn bara.går visst att få EMP!
Och nuke går inte att få varken i ett Care Package eller Emergency Airdrop.
Öh, ammo, UAV, UAV, predator? :P
Får inte nåt bra.
↗ till inlägget↗ till inläggetNej det går inte. Folk har kollat upp vad man har för chans i procent att få alla olika killstreaks i spel filerna så sluta gnäll och erkänn bara.går visst att få EMP!
# 4 Kills
Care Package
Care Package Description: Airdrops a random killstreak or ammo. If you can't get to the high level killstreaks on your own, use this. Just throw the red signal flare and wait for the helicopter to drop the package. The package can be stolen by anyone, even by your team mates, so be careful!
Care Packages can be seen on the radar by everyone. It's marked green if it's friendly, otherwise red since it belongs to the enemy team. Care Packages, Emergency Airdrops and Tactical Nukes can't be acquired from the package. Below are the drop rates:
14.78% - Ammo
14.78% - UAV
13.04% - Counter-UAV
10.43% - Sentry Gun
10.43% - Predator Missile
9.57% - Precision Airstrike
6.09% - Harrier Strike
6.09% - Attack Helicopter
4.35% - Pave Low
4.35% - Stealth Bomber
2.61% - Chopper Gunner
2.61% - AC-130
0.87% - EMP
Källa: themodernwarfare2.com
↗ till inläggetjo det går att får EMP i Care Package↗ till inläggetNej det går inte. Folk har kollat upp vad man har för chans i procent att få alla olika killstreaks i spel filerna så sluta gnäll och erkänn bara.går visst att få EMP!
jag har själv sätt det
↗ till inläggetjo det går att får EMP i Care Package och Emergancy (stavning) airdrop↗ till inläggetgår visst att få EMP!
Nej det går inte. Folk har kollat upp vad man har för chans i procent att få alla olika killstreaks i spel filerna så sluta gnäll och erkänn bara.
jag har själv sätt det
Nej, det går inte att få EMP i Emergency Airdrop. Ni ser bara dummare ut än nödvändigt när ni insisterar på det.