💬
Logga in
Fuska.se

Vilket Pokemon Spel Gillar Du Mest?

44 svar · startad

Nivå 4 · Lärling

Crystal, men antagligen kommer HG & SS slå Crystal från 1:a platsen.

9 Feb 2010
Nivå 3 · Lärling

pokemon heart gold<33333333 sen hur jag har fått tag på det ska vi inte prata om. BTW det är inte japanska xD

24 Feb 2010
Nivå 0 · Nykomling

Pokemon Heart Gold

27 Feb 2010
Nivå 7 · Fuskare

Blue och Silver, klart bäst

28 Feb 2010
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

kan variera

just nu är det pokemon diamond och pearl

Nivå 4 · Lärling

Jag tror HeartGold/SoulSilver kommer bli riktigt bra.

↗ till inlägget

pokemon heart gold<33333333 sen hur jag har fått tag på det ska vi inte prata om. BTW det är inte japanska xD

Nu sitter du och ljuger lille pöjk.

Om du hade laddat ner det skulle det varit på japanska. Det finns heller ingen patch som översätter spelet helt till engelska.

Om du nu inte är en sådan som får spelet i förtid (vilket jag tvivlar starkt på) är du bara en lögnare.

1 Mar 2010
Nivå 4 · Lärling

När skulle den lanseras till USA? Någon som vet eller

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

När skulle den lanseras till USA? Någon som vet eller

någånstans i mars,april
Nivå 7 · Fuskare

14:e mars.

Nivå 5 · Fuskare

Pokémon Red.

Nivå 4 · Lärling

Som sverige då?

2 Mar 2010
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Om du hade laddat ner det skulle det varit på japanska. Det finns heller ingen patch som översätter spelet helt till engelska.

Om du nu inte är en sådan som får spelet i förtid (vilket jag tvivlar starkt på) är du bara en lögnare.

haha jag sa aldrig att det är 100% engelska det är ca 70% engelska. Jävla tönt

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Som sverige då?

I Sverige släpps det den 26:e.
↗ till inlägget
↗ till inlägget

haha jag sa aldrig att det är 100% engelska det är ca 70% engelska. Jävla tönt

HAHAHA jävla tönt, i de patcherna som finns är inga konversationer i spelet översatt, bara menyerna och striderna.

70% my ass.

EDIT: I usa kommer HG/SS 14 mars, europa får den 26 mars.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Fire Red och emerald

Nivå 3 · Lärling

EmoNerdChild: HAHAHA jävla tönt, i de patcherna som finns är inga konversationer i spelet översatt, bara menyerna och striderna.

70% my ass.

haha så nu är inte konversationer på engelska? HAHAHA det måste dom ju tydligen vara efter som dom ÄR på engelska?

så 70% in youre ass du gillar väl att få saker i röver jävla äckel sluta spamma du vet ju endå inget om mitt spel

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

EmoNerdChild: HAHAHA jävla tönt, i de patcherna som finns är inga konversationer i spelet översatt, bara menyerna och striderna.

70% my ass.

haha så nu är inte konversationer på engelska? HAHAHA det måste dom ju tydligen vara efter som dom ÄR på engelska?

så 70% in youre ass du gillar väl att få saker i röver jävla äckel sluta spamma du vet ju endå inget om mitt spel

Haha xD Garvade som fan :lol:
Nivå 10 · Veteranfuskare

Lägger till soulsilver, även fast jag inte fattar mycket :(

↗ till inlägget

70% my ass.

Shut up nerd
3 Mar 2010

Tycker du ska visa din riktiga ålder, du vet det är emot fuskas regler att ljuga om den.

Jag kanske inte vet saker om ditt SPEL, men jag vet att det inte finns en patch som översätter spelen helt till korrekt engelska.

Antingen ljuger du eller så spelar du med en patch som använder engelska som man kan jämföra med en 6 årings engelska. Tycker inte det räknas, det är typ samma sak som moonrunes.

OnT: Alla spel innan Emerald.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in