💬
Logga in
Fuska.se

Bonus Xp Weekend

20 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Nu är det så att RuneScape kommer ha en helg (som startar 12:te mars) som man får dubbel XP.

Detta gäller självklart bara för Members.

Om du vill läsa mer om det tryck på länken nedan:

Länk

P.S: Kom ihåg att du har bara det i 10 timmar. Den här tiden rinner ut även fast du inte tränar, så kom ihåg att träna HELA tiden och inte bara stå vid G.E och låta den rinna ut. Detta gäller inte när du är utloggad!

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Längtar extremt mycket till det. :P

Vet dock inte vilken skill jag ska träna då, kanske magic eller något.

Nivå 0 · Nykomling

yey sups för con köpt;)

Nivå 1 · Novis

Ja hurra! Ska träna mining till lvl 90 då :P

Nivå 5 · Fuskare

Jag ska nog träna mining och om jag når mitt mål i det blir det nog thieving.

Nivå 7 · Fuskare

Jag ahr tänkt levla upp Runecrafting så jag kan göra Lawrunes innan jag blir member. Men jag får ta och bli member innan nu då.

Har liksom bara en och en halv level kvar eller något sånt...

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

Jaha, dags att börja spela rs ett tag igen :D Ska träna fishing, kommer gå skit snabbt ju :D:D

Nivå 2 · Novis

Nice undra vad jag ska träna nån som har nåt tips?

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Vad vill du träna?

Jag ska i alla fall träna runecrafting tills jag kan göra lawrunes och sen köra stenhårt på mining, om det nu inte är för många som kör mining under den här tiden så att säga....

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Kommer säkert fixa level 80 hunter, antingen det eller så fixar jag 95 attack (93 just nu).

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vad vill du träna?

Jag ska i alla fall träna runecrafting tills jag kan göra lawrunes och sen köra stenhårt på mining, om det nu inte är för många som kör mining under den här tiden så att säga....

Jag vet inte riktigt det är det jag undar om nån har nåt tips.

(Har just blivit member så har 0 i alla member skills)

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #12
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vad vill du träna?

Jag vet inte riktigt det är det jag undar om nån har nåt tips.

(Har just blivit member så har 0 i alla member skills)

Du kan träna Mining, Fishing eller vadsom helst. Det är upp till dig.

Jag la dit ny information som kan vara bra och veta om man inte läste det som stog i länken jag skickade.

2 Mar 2010
Nivå 1 · Novis

Längtar som F*N till det ska försöka dra 70 range (från 64),63 hunter (från 60) och 53 thieve (från 42) :lol: :lol: Sen blir det bara att göra DT :D :D någon som vill träna thiev med mig? (Master farmer metod) B) ISFall adda: WaaW XD

↗ till inlägget

Man bör ju satsa på en skill som kostar mycket. Prayer, herblore osv. Kanske lite svårt att få tag på herbs nu(?) Verkar som det är många som har köpt alla herbs & ingredienser inför denna "xp weekend".
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Man bör ju satsa på en skill som kostar mycket. Prayer, herblore osv. Kanske lite svårt att få tag på herbs nu(?) Verkar som det är många som har köpt alla herbs & ingredienser inför denna "xp weekend".

Jo, och det underlättas av att ha typ 50M över till sånt... :P
6 Mar 2010
Nivå 3 · Lärling

För er med med något matteintresse så har jagex lagt upp en formel som säger hur mycket extra xp man får för stunden.

Den xp man får är (("inloggad tid i timmar" -10)/7,5)^2+1.1 , efter 10 timmar ligger den kvar på ligger xp:n kvar på 1.1 alltså 10% extra i xp.

Det är väldigt många som säger dubbel xp, andra säger 2.7 xp (170% mer) som det står i "Save the date!" deverlopers blog. Om man studerar formeln närmare så upptäcker man att antalet xp börjar med ca 2,87 (187% mer), förmodligen så kommer talet från xp-genomsnittet under den första timmen vilket avrundat blir 2,7.

Nivå 5 · Fuskare

Har 110m... tror ni de räcker för 99 construction, med lite sacred? :( :(

7 Mar 2010
↗ till inlägget

Level 1-99 construction, Oak Dungeon doors & Mahogany Dinner tables ( sacred clay hammer ) Kommer att kosta dig lite över 60m. Kan bli några 'm' till om du använder en butler.
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Det stackas inte med exp Bonusen denna helgen.
Nivå 6 · Fuskare

Kommer träna wc... (Lvl 74 just nu ..)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in