Ja.. har någon testat eller har spelet och tycker de va kul?
Är väldigt inne i saw filmerna och skulle vara roligt att ha spelet..
Men det är så fruktansvärt dyrt... är det värt att köpa?
Ja.. har någon testat eller har spelet och tycker de va kul?
Är väldigt inne i saw filmerna och skulle vara roligt att ha spelet..
Men det är så fruktansvärt dyrt... är det värt att köpa?
Personligen gillade jag det skarpt men du måste ha sett Saw 1-3 för att förstå storyn.
↗ till inläggetHar sett alla från 1-6 men inte 7anPersonligen gillade jag det skarpt men du måste ha sett Saw 1-3 för att förstå storyn.
Hur är gameplayen?
Jag menar vad ska man göra på spelet? :)
↗ till inlägget7an är ju inte ute än↗ till inläggetHar sett alla från 1-6 men inte 7anPersonligen gillade jag det skarpt men du måste ha sett Saw 1-3 för att förstå storyn.
Det kommer inte att komma en sjua heller, sexan var den sista.
Ja det kommer en sjua :)
"Saw 3D"... vilket skämt
↗ till inläggetJa inte hade Saw 2D varit bra heller?"Saw 3D"... vilket skämt
Herregud vilken idiot du är MetalUngen... Du vet mycket väl vad jag menade.
↗ till inläggetNej det är du som är "Idioten" för att du sitter här och ska låta ball för att jag är 13.. och? jävla unge!Herregud vilken idiot du är MetalUngen... Du vet mycket väl vad jag menade.
Det är snarare du som försöker spela cool med dina barnsliga skämt. Gå och lägg dig.
↗ till inläggetHar jag någonsin skrivit något skämt när jag skriver? Ne JUSTE!Det är snarare du som försöker spela cool med dina barnsliga skämt. Gå och lägg dig.
Gå inte OFT för du kan få en tillsägelse...
Nej, men du har försökt och misslyckats totalt. Och det är upp till modsen om jag ska få en tillsägelse, inte dig.
ASSÅ FÖRFAN HÅLLKÄFTEN!!!
Han som skapade tråden undrar om SAW spelet var bra. Ni kommer hit och bråkar...
↗ till inläggetPrecis.. Jag vill veta om det var bra.. Så sluta whina sönder min tråd Garone och om du inte vet så behöver du fan inte svara! END OF IT!...ASSÅ FÖRFAN HÅLLKÄFTEN!!!
Han som skapade tråden undrar om SAW spelet var bra. Ni kommer hit och bråkar...
Daedra vet du om det är bra ? :P
Har spelat det och varvat, kan t.o.m citera mitt första inlägg:
Personligen gillade jag det skarpt men du måste ha sett Saw 1-3 för att förstå storyn.
Det enda som är drygt är stridssystemet men det finns inte så många fiender, känns också som vissa fällor inte är särskilt Jigsaw'iga.
↗ till inlägget↗ till inläggetPrecis.. Jag vill veta om det var bra.. Så sluta whina sönder min tråd Garone och om du inte vet så behöver du fan inte svara! END OF IT!...ASSÅ FÖRFAN HÅLLKÄFTEN!!!
Daedra vet du om det är bra ? :P
Nä, jag har inte sett och vill inte se SAW filmerna och har inte prövat spelet...
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in