Nån som vet hur killen gjort och vilket program han använt? Snälla Svara skulle vara så skoj att kunna göra streckgubbar och sen få dom prata :D
Nån som vet hur killen gjort och vilket program han använt? Snälla Svara skulle vara så skoj att kunna göra streckgubbar och sen få dom prata :D
Testa paint, I hear it's good
↗ till inläggetmen hur får jag streckgubbarna att prata sen då som i filmen? :rolleyes:Testa paint, I hear it's good
↗ till inläggetDu gör två bilder, en med munnen stängd och en med munnen öppen och gör en film av det?↗ till inläggetmen hur får jag streckgubbarna att prata sen då som i filmen? :rolleyes:Testa paint, I hear it's good
↗ till inläggetDu gör två bilder, en med munnen stängd och en med munnen öppen och gör en film av det?↗ till inläggetmen hur får jag streckgubbarna att prata sen då som i filmen? :rolleyes:Testa paint, I hear it's good
jaha? fattar ingenting :huh:
Adobe Flash (tror det hette så) är nog bättre för det här. Kolla upp det!
Adobe Photoshop funkar också för det. När det bara är ett par bilder.
windows movie makere hellt enkelt finns redan installerat på alla som har windows :S
privot
Du kan ju alltid använda pivot stickfigure animator :)
Gratis och snabbt o ladda ner...
↗ till inläggetJapp Adobe Flash. Själv använder jag Adobe Flash cs3.Adobe Flash (tror det hette så) är nog bättre för det här. Kolla upp det!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in