Hej jag blev scamad för 2 dar sen jag hade full rune och 4,5 mil i bagen jag blev scamad av en kille som skröt om att han hade bra level då sa jag att han va högmodig och bara för det blev jag scamad har nån nåt bra sätt att bli återställd :(
Blev Scamad
PWND!
Och nej. Det finns inte
Du kanske skulle kunna förklarar hur du blev scammad. Gav du honom ditt lösenord eller?
Nej gav inte ut mitt lösen men när jag kola på notes stog det ;haha jag scama dig fr dpxd127;
↗ till inläggetLol, jaha... Men vad tog han då?? Gubben, eller bara alla din saker, eller vad?Nej gav inte ut mitt lösen men när jag kola på notes stog det ;haha jag scama dig fr dpxd127;
Du vart säkert keyloggad...
gör soft clay use:a bucket of water på clay och sälj
↗ till inläggetALLT↗ till inläggetLol, jaha... Men vad tog han då?? Gubben, eller bara alla din saker, eller vad?Nej gav inte ut mitt lösen men när jag kola på notes stog det ;haha jag scama dig fr dpxd127;
↗ till inläggetALLT↗ till inläggetNej gav inte ut mitt lösen men när jag kola på notes stog det ;haha jag scama dig fr dpxd127;
Lol, jaha... Men vad tog han då?? Gubben, eller bara alla din saker, eller vad?
Jaha, reporta han till Jagex, eller gör en ny gubbe... Tvivlar på att du var över lvl 100, så då e de lugnt...
↗ till inlägget↗ till inläggetNej gav inte ut mitt lösen men när jag kola på notes stog det ;haha jag scama dig fr dpxd127;
Lol, jaha... Men vad tog han då?? Gubben, eller bara alla din saker, eller vad?
ALLT
Jaha, reporta han till Jagex, eller gör en ny gubbe... Tvivlar på att du var över lvl 100, så då e de lugnt...
Byte lösen och satte på recovery question så nu kan jag spela på den igen
↗ till inläggetHej jag blev scamad för 2 dar sen jag hade full rune och 4,5 mil i bagen jag blev scamad av en kille som skröt om att han hade bra level då sa jag att han va högmodig och bara för det blev jag scamad har nån nåt bra sätt att bli återställd :(
Nästa gång, skaffa pin till din bank och ha pengarna där istället för i bagen....
↗ till inläggetPWND!
Och nej. Det finns inte
vad fins inte?
↗ till inlägget
Det som inte finns är ett sätt att bli återställd.
↗ till inlägget
vARFÖR FANS DET DÅ?
Om du blivit scamad så kan du inte bli återställd. Gör en ny gubbe.
↗ till inlägget
vARFÖR FANS DET DÅ?
Recovery question... Så länge dom inte har blivit ändrade, så kan man få tillbaka gubben...
↗ till inlägget
vARFÖR FANS DET DÅ?
Recovery question... Så länge dom inte har blivit ändrade, så kan man få tillbaka gubben...
Mm..om man har sådana. Det är inte många som skaffar det, oavsett hur bra de egentligen är. Jag kör med det iallafall.
↗ till inlägget
vARFÖR FANS DET DÅ?
Mm..om man har sådana. Det är inte många som skaffar det, oavsett hur bra de egentligen är. Jag kör med det iallafall.
Dom flesta har det... Du vet security stället i Barbarian, man behöver det för det stället...
↗ till inläggetDom flesta har det... Du vet security stället i Barbarian, man behöver det för det stället...
Stronghold of Security? Är du 100% säker, för det verkar inte vara så. De konton som jag inte har recovery q's på, har kunnat komma ner där utan några som helst problem. JaGEx kan ha ändrat...?
Rätta mig om jag har fel....men så är det för mig iallafall. Jag har för mig att det endast var för personer under 13, men iallafall.
↗ till inläggetFör att öppna kistorna behöver man recovery questons, och bank pin ( tillfälligt) men inet för att vara där nere...↗ till inläggetDom flesta har det... Du vet security stället i Barbarian, man behöver det för det stället...
Stronghold of Security? Är du 100% säker, för det verkar inte vara så. De konton som jag inte har recovery q's på, har kunnat komma ner där utan några som helst problem. JaGEx kan ha ändrat...?
Rätta mig om jag har fel....men så är det för mig iallafall. Jag har för mig att det endast var för personer under 13, men iallafall.