Varför blir du kallad emo? Är du det?
Vad Kallas Ni I Skolan?
↗ till inläggetXDBosanskiCevap eller Deni.
onT: Erram zåklart B)
↗ till inläggetROFL du råkar väl inte gå i vår skola???.Har blivit kallad för wikipedia ett par ggr och även för mister mustach och skäggo
ONT: chokladbjörn, pablo
börje, böje, boje pga att mitt efternamn är börjesson.
Sam, hurru, du osv. :D :)
↗ till inläggetNej, men min kompis kallar mig det fö att jag färgade håret svart.Varför blir du kallad emo? Är du det?
Mini-Martin, Gunnarsson, Gunnar, Jeppe och CP-Damp.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Mini-Martin är ifrån min kusin som slutade i 9:an precis när jag började i 7:an.
Jag heter Gunnarsson i efternamn.
Egenligen bara en person som kallar mig Gunnar p.g.a mitt efternamn.
Jag heter Jesper i förnamn och kallas Jeppe av mina närmaste vänner.
CP-Damp fick jag när jag kastade en stol på en blatte... När jag menar blatte så menar jag det, är inte rasist men han var störd och uppkäftig mot min kompis som inte har det så bra i skolan... =0
↗ till inläggetJävlar du är tuff :)Mini-Martin, Gunnarsson, Gunnar, Jeppe och CP-Damp.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Mini-Martin är ifrån min kusin som slutade i 9:an precis när jag började i 7:an.
Jag heter Gunnarsson i efternamn.
Egenligen bara en person som kallar mig Gunnar p.g.a mitt efternamn.
Jag heter Jesper i förnamn och kallas Jeppe av mina närmaste vänner.
CP-Damp fick jag när jag kastade en stol på en blatte... När jag menar blatte så menar jag det, är inte rasist men han var störd och uppkäftig mot min kompis som inte har det så bra i skolan... =0
OnT : Mjäll, Miffo , "Sidu Miika" , Mimmi
Cooper
Jag blir oftast kallad mitt namn, men det har även hänt att jag blivit kallad andra saker, som jag inte kommer ihåg nu. Men de flesta känner nog igen sig när jag säger att man blivit kallad bög, fitta, kuk och sånt. Oftast i sammanhang där det är skojj såklart. Är inte mobbad på något sätt.
↗ till inläggetHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHABosanskiCevap
jag brukar kallas Dos leizi rickardo eller ricki eller rickisproket.
Lulle Bulle Kebab Rulle
Mitt namn är Lucas.
↗ till inläggetOm det behövs, ja :DRushar du mycket då? xD
↗ till inläggetÄr du inavlad?↗ till inläggetHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHABosanskiCevap
↗ till inläggetÄr du inavlad?
Hela hans familj består av inavel.
Alex, och andra random saker. =)
Ek och Smek
Kuddie eller Matte.
Leet Zcout.