↗ till inlägget
↗ till inläggetJa men du behöver inte magic helt logiskt för att fixa 138 cb
Nej, du behöver inte höja i Range för det heller... Men både Range och Magic ger ju ändå combat lvl...
Alltså hör här, båda två. Vill man bli 138 Combat, så måste man ju helt logiskt träna alla Combat-relaterade skills.
De skills som bidrar till Combat, är Strength, Attack, Defence, Ranged, Magic, Prayer, Constitution och Summoning.
De, och endast de.
Alla bidrar inte lika mycket till Combat, men vissa bidrar något. Utan t.ex. Magic eller Ranged så kan man inte nå 138 Combat, vare sig man tror det eller inte. Jag har spelat Runescape i ett par år så jag vet vad jag talar om.
Men det var inte var denna tråd var om....Jag ville veta om Fire Strike är bra att träna med på f2p.
Det jag menar med Magic-Combat är att.....ja....precis som det låter. De flesta idag tränar sin Magic level med att High-alcha, men det är för tråkigt för min del.
Fail...
Jag har spelat Ruenscape i över 5 år... Man Behöver bara maxa atk, str, def, hp, prayer, summoning, för att få lvl 138 cb. Range ocg Magic är skit samma för att nå 138. Även om du har maxat range, magic, och alla andra utom en av dom andra, så KAN du INTE får 138 cb.