Rösta, vilken är den bästa av dessa tre populära sitcoms? "How I Met Your Mother", FRIENDS (Vänner) eller The Big Bang Theory?
Friends, Big Bang Theory Eller Himym!?
The Big Bang Theory klart.
Sheldon, ftw. B)
Hm, stog mellan himym och bbt (friends är överskattat), tog himym
BBT är ju så jävla bra alltså, mycket bättre än Friends och Himyn.
Jag talar för både mig och FridayPanda när jag säger, HIMYM FOR THE WIN!
Gillar både himym och bbt väldigt mycke. Fast får ta bbt
The big bang theory helt klart B)
How i met your mother.
erwin schrödinger will kill you like a cat in a box. Maybe.
Big bang theory!
How i met your mother.
The big bang theory.
How I Met Your Mother är nog den serien jag lägger min röst på.
Själv la jag även min röst på Himym. :P
Ganska onödig tråd, men jag föredrar Friends.
Gillar egentligen ingen av de dem, men Friends (eller Vänner som vi svennar säger)
är väl den jag tycket minst illa om. How I Met Your Mother kopierar väldigt mycket
från Seinfeld och just Friends, och tillför i princip inget eget, vilket är lite tråkigt.
Big Bang Theory är väl rätt roligt i sig, men serien försöker ju sig ständigt på denna
jävla geek appeal, fast de nördiga skämten nästan uteslutande är skitlätta att fatta för
vem som helst. De borde slänga in lite mer obskyra referenser c:
Jävla akronymer... Gillar How I met your mother mest men The Big Bang Theory går också an. Har aldrig sett på Friends.
↗ till inläggetMen serien är ju skapad så att vem som helst ska fatta skämten, för att få då många tittare som möjligt.Big Bang Theory är väl rätt roligt i sig, men serien försöker ju sig ständigt på denna
jävla geek appeal, fast de nördiga skämten nästan uteslutande är skitlätta att fatta för
↗ till inläggetGillar egentligen ingen av de dem, men Friends (eller Vänner som vi svennar säger)
är väl den jag tycket minst illa om. How I Met Your Mother kopierar väldigt mycket
från Seinfeld och just Friends, och tillför i princip inget eget, vilket är lite tråkigt.
Big Bang Theory är väl rätt roligt i sig, men serien försöker ju sig ständigt på denna
Det just "himym" har är den avancerade storyn, med alla flashbacks osv.
EDIT: Har dock aldrig sett Seinfeld...
<3 Himym och TBBT, men valde TBBT. Nerds forever.