Glad Påsk allesammans.
btw, alla borde skaffa coola påskavatarer! =D
Glad Påsk allesammans.
btw, alla borde skaffa coola påskavatarer! =D
Mår illa av allt godis jag ätit idag. :(
↗ till inläggetSpy, då slipper du gå runt med illamåendet. :)Mår illa av allt godis jag ätit idag. :(
↗ till inläggetKan inte spy på begäran, lol. :Y↗ till inläggetSpy, då slipper du gå runt med illamåendet. :)Mår illa av allt godis jag ätit idag. :(
Är det bara jag som inte får påskägg?
↗ till inläggetKan inte spy på begäran, lol. :Y↗ till inläggetMår illa av allt godis jag ätit idag. :(
Spy, då slipper du gå runt med illamåendet. :)
Oftast så räcker det att luta sig över toaletten när man mår illa så brukar man kräkas. :P
↗ till inlägget↗ till inläggetMår illa av allt godis jag ätit idag. :(
Spy, då slipper du gå runt med illamåendet. :)
Kan inte spy på begäran, lol. :Y
Oftast så räcker det att luta sig över toaletten när man mår illa så brukar man kräkas. :P
True.
Kör ner två fingrar i halsen bara. Det funkar. Fast du lär få göra det flera gången om för att få upp något.
↗ till inläggetÄr det bara jag som inte får påskägg?
Nope. Jag fick inget, för jag ville inte ha något ;)
↗ till inläggetÄr det bara jag som inte får påskägg?
Näää.
Påskägg är bara så överskattat.
↗ till inläggetPåskägg är bara så överskattat.
Ja, precis. Jag har inte velat ha det på åratal.
påsken må vara över, men detta var definitivt den bästa påskafton någonsin för min del,, for till byn 2 dagar före och där lekte man i 1 meter blöt pudersnö med skotern,, sen påskafton vandrade man 8km till närmsta skogsväg och där mötte kusinerna en, och så for vi till finland och firade påsken i utförsbackarna med snowboard och slalom,, var +6 ute, och backen var helt jäkla underbar när snön hade börjat smälta,, blev många fina åk där
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in