💬
Logga in
Fuska.se

Extra Material På Heavy Rain?

24 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Tja! Jo det var så här att när jag köpte Heavy Rain så fanns det 2 koder på plasten. Den ena koden gav ett rörligt tema och den andra gav en extra krönika där man är Madison och det har jag frågor om. När jag hade spelat klart den en gång så stog det den här kapitlet kan sluta på 5 olika sätt och så var 1 av sätten ikryssade. De som jag klarat var

vart är Madison?

och

mardrömmens slut

men ni som har gjort de andra sluten kan ni snälla berätta hur man gör? Jag har försökt med andra slut i evigheter men det blir bara samma slut helatiden!

För er som vill veta vad krönikan handlar om:

Madison ska gå in i en misstänkts lägenhet och där är massor av uppstoppade djur. När hon går upp så knarar golvet och i ett rum så finns det en söndersågad kvinna och i det andra rummet massor av uppstoppade kvinnor. Därefter kommer mördaren hem....

Nivå 11 · Veteranfuskare

:o

Finns det något annat sätt att få tag på det här extra uppdraget utan att få en kod i spelet?

31 Mar 2010
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #3
↗ till inlägget

:o

Finns det något annat sätt att få tag på det här extra uppdraget utan att få en kod i spelet?

Jag tror inte det! Man kan ju inte köpa den på Playstation Store men kolla du på Heavy Rains hemsida!
1 Apr 2010
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #4

Nu har jag sätt på Gamereactors hemsida att den delen kommer att kunna köpas på Playstation Store, men jag varnar dig den är grymt läbbig och äcklig!

Nivå 11 · Veteranfuskare

omgomgomg när kommer den ut på psn då!?11+1+1+1++

Känner mig som ett barn på julafton. :D

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #6
↗ till inlägget

omgomgomg när kommer den ut på psn då!?11+1+1+1++

Känner mig som ett barn på julafton. :D

Denna vecka stod det på Gamereactor!
2 Apr 2010
Nivå 4 · Lärling

den är ute nu.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #8
↗ till inlägget

den är ute nu.

OK har tagit en paus i spelandet och har bestämmt mig för att inte spela på 2-3 veckor så jag visste inte!
Nivå 11 · Veteranfuskare

Hm, hittar den inte under Heavy Rain downloadable content.

3 Apr 2010
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #10
↗ till inlägget

Hm, hittar den inte under Heavy Rain downloadable content.

Gå isåfall först in på spelet och sen Heavy Rain store på options! Delen heter The Taxidermist eller nåt sånt!

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Har gjort det men det enda som kommer upp är det dynamiska temat som jag redan har.

4 Apr 2010
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #12
↗ till inlägget

Har gjort det men det enda som kommer upp är det dynamiska temat som jag redan har.

Isåfall så vet jag inte det kanske står på gamereactors hemsida!
Nivå 4 · Lärling

För det första varför bryr du dig så mycket om gamereactor? dom är bara massor med idioter som vet inte ens nåt.och för det andra leta noga den är där i ps store!!.

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Köpte, laddade ner och installerade nyss DLC't... Hur spelar jag det? o.O

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

För det första varför bryr du dig så mycket om gamereactor? dom är bara massor med idioter som vet inte ens nåt.och för det andra leta noga den är där i ps store!!.

Dom vet mycket mer än dig iallafall.
↗ till inlägget
↗ till inlägget

True story.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Helvete, kastade 35 kronor på skiten och nu funkar det inte. När jag navigerar till "The Taxidermist" så kommer jag till en tom jävla PSN store sida -_-'

5 Apr 2010
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #18
↗ till inlägget

Helvete, kastade 35 kronor på skiten och nu funkar det inte. När jag navigerar till "The Taxidermist" så kommer jag till en tom jävla PSN store sida -_-'

Men klicka på inställningar på menyn sen på nedladdat material och om du gjort rätt så ska den finnas där, är så på min!
Nivå 3 · Lärling

Varför tar ni detta i en tråd när det verkar som att ni är dom enda som bryr sig? Använd PM?

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

hahah är du doms vän eller? bara så du vet dom kopierar alla nyheter från alla sidor dom vet ingenting ens om dom.när dom hittar en nyhet postar dom på gamereactor och nyheten kan vara fake men dom är ju dumma så att dom vet inte det.utan allt det här skulle inte ens doms företag vara öppet.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in