💬
Logga in
Fuska.se

Konfimera Sig!

37 svar · startad

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag konfirmerade mig för typ 2-3 år sen eftersom jag är kristen och tror på Gud.

Vi brukade träffas 1 gång i veckan från typ september till april och gick dessutom på 10 gudstjänster (men det gör man på egen hand). Vi gick på två läger som var cirka 2 dagar och kanske ett eller två studiebesök. Visst fick jag en massa pengar på konfirmationens afterparty men det var inte därför jag konfirmerade mig över huvudtaget. Det blev bara något extra. ;)

Det lät kul. Vad fick ni göra på öägret?

Det var faktiskt oväntat kul på lägret. Vi gjorde en hel del. Många roliga lekar både på dagen och på kvällen, inomhus och utomhus. :lol:

Ok. Fick ni göra egna saker också, typ kolla mails och sånt...?

Vad menar du med kolla mails?
9 Apr 2010
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag konfirmerade mig för typ 2-3 år sen eftersom jag är kristen och tror på Gud.

Vi brukade träffas 1 gång i veckan från typ september till april och gick dessutom på 10 gudstjänster (men det gör man på egen hand). Vi gick på två läger som var cirka 2 dagar och kanske ett eller två studiebesök. Visst fick jag en massa pengar på konfirmationens afterparty men det var inte därför jag konfirmerade mig över huvudtaget. Det blev bara något extra. ;)

Det lät kul. Vad fick ni göra på öägret?

Det var faktiskt oväntat kul på lägret. Vi gjorde en hel del. Många roliga lekar både på dagen och på kvällen, inomhus och utomhus. :lol:

Ok. Fick ni göra egna saker också, typ kolla mails och sånt...?

Sticka till orgrimmar och checka mails, kanske sålt något i ah.
↗ till inlägget

E-mails. Typ hotmail.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Klart man får egen tid om man är på ett läger så... Bara det finns en dator så!

Nivå 12 · Mästerfuskare

Vem fan bryr sig om man får kolla sin mail när man är på ett 2dagars-läger? Är ni desperata eller?

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Vem fan bryr sig om man får kolla sin mail när man är på ett 2dagars-läger? Är ni desperata eller?

Jag håller med till tvåhundramiljoner procent..............

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

B)
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Beror ju på vad det är för läger. Mitt läger jag va på varade i 3 veckor.
10 Apr 2010
Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Beror ju på vad det är för läger. Mitt läger jag va på varade i 3 veckor.

Mitt varade i fyra veckor. Jag rörde inte en dator under den tiden.

Eller en mobiltelefon för den delen!

Nivå 5 · Fuskare

Förstår inte syftet, gör ni de bara för att de kul, eller för ni tror på gud, eller för att era föräldrar tvingar er, eller för pengar/saker?

Nivå 11 · Veteranfuskare

Alla som jag känner gjorde det enbart för presenterna. Förståeligt då de flesta fick över tio tusen spänn sammanlagt av släkten.

Jag gör det för pengarna, Behöver till en ny dator.

Nivå 6 · Fuskare

Kändes väldigt onödigt, så jag gjorde det inte.

Verkar vara jävligt roligt att sitta i 3 timmar i en kyrka varje torsdag efter skolan och lära sig om gud och alla hans mirakel <.<

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Hoppas du brinner i helvetet. :)
16 Apr 2010
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Alla som jag känner gjorde det enbart för presenterna. Förståeligt då de flesta fick över tio tusen spänn sammanlagt av släkten.

Firar de sin födelse dag varje dag också :huh:

↗ till inlägget
:o Gå och lägg dig!
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Eller inte.
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

truu. Jag är inte ens döpt så jag är inte konfirmerad. Även om jag skulle viljat konfirmera mig så tycker jag det hade varit för mycket trassel att döpa mig nu.
17 Apr 2010
Nivå 3 · Lärling

Min tur snart också, jag gör det för sakerna jag får av päronen. B)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in