Jag installerade mitt MW2 idag, fast kan inte starta det får detta meddelande: Steams servrar har inte tid att göra din begäran. Försök igen om några minuter. Nån som vet vrf det är så?
Kan Inte Starta Mw2.
Starta om steam.
↗ till inläggetSka testa.Starta om steam.
EDIT: fick igång det men det ska uppdateras, det står att det är klart att spelas om 8 timmar är det sant, elr kommer jag kunna spela tidigare än om 8 timmar?
Gör så här :
Öppna Steam -> inställningar -> Hämtningar -> Ungefärlig hastighet på Internet anslutning = Kabel/Fiber > 10Mbit/s.
↗ till inläggetVad händer när man gör så?Gör så här :
Öppna Steam -> inställningar -> Hämtningar -> Ungefärlig hastighet på Internet anslutning = Kabel/Fiber > 10Mbit/s.
Finns det inget sätt som gör att spelet uppdaterar snabbare står att det är 6 timmar kvar nu. >.>
↗ till inläggetDet gör så att det går mycket snabbare att uppdatera. ;)↗ till inläggetVad händer när man gör så?Gör så här :
Finns det inget sätt som gör att spelet uppdaterar snabbare står att det är 6 timmar kvar nu. >.>
↗ till inläggetDet gör så att det går mycket snabbare att uppdatera. ;)↗ till inläggetGör så här :
Vad händer när man gör så?
Tog fortfarande 6 timmar.