twilight prinsses och Phantom hourglass
Vilka Zelda Spel Har Du?
har nån samlingsskiva till gamecube där det är majoras mask, ocarina of time och två till spel jag inte vet namnet på.sen har jag ett till gameboy och twilight princess
Jag har. Den heter Collectors Edition. Här är alla jag har
Zelda
Zelda II
Majoras Mask
Ocarina of Time
Twilight Princess
Wind Waker
Zelda, Zelda II (ROM)
OoT N64
Twilight Princess Wii
Bara oot men jag lånar den.
jag har:
spirit tracks
phantom hourglass
a link to the past och four sword(GBA)
minish cap
link aWEKNING XD
SKA KÖPA GAME CUBE OCH ZELDA COLLECTOR EDITION.
Om du ska köpa collector så är det demo på windwaker tror jag.
The legend of zelda: Ocarina Of Time
The legend of zelda: Ocarina Of Time Master Quest
The legend of zelda: The Wind Waker
The legend of zelda: Phantom Hourglass
The legend of zelda: Spirit Tracks
Alltså, Vad är skillnaden mellan Maaster quest och den vanliga ocarina of time? Vill gärna veta :)
↗ till inläggetJag har inte spelat Master quest så mycket men jag har läst att det ska finnas några nya tempel, nya fiender och svårare pussel. Men annars är spelet likadant.Alltså, Vad är skillnaden mellan Maaster quest och den vanliga ocarina of time? Vill gärna veta :)
Aha, vill gärna testa det. Hur många templer hade MQ? Och vad hette dem nya?
Jag har ett, Phantom Hourglass
↗ till inläggetAha, vill gärna testa det. Hur många templer hade MQ? Och vad hette dem nya?
Jag hade fel, det finns inga nya tempel fast dom har blivit mycket svårare. Men Master Quest finns bara på Gamecube och det ingår i vissa The legend of zelda The Wind Waker spel men inte alla så det kan vara ganska svårt att hitta. Så om du skulle vilja köpa det så får du nog kolla runt på blocket.se och se om du hittar det där för det är inte så stor chans att du hittar det i en spelaffär.
Men såklart den inte finns i spelaffärn :P Spelet är väl ju gammalt?
Men ville bara veta om MQ om det finns nytt.
phantom hourglass
spirit tracks
a link to the past
link aweking xd
wind waker
four sword
minish cap :D
Wind waker & Phanthom hourglass.
WW, TP, TLOZ 1 & 2, OOT, MM, ALTTP, Oracle of Ages & Seasons är alla tror jag
links awekning dx,wind waker,phantom hourglass,spirit tracks,minish cap,four swords,(jag har glömt bort vad tredje zelda spelet heter för det har jag också)de spelen har jag mitt favorit spel är ww.
oj jädrar jag har redan skickat in mina
A Link to the Past, Ocarina of Time, (master quest), Majora's Mask, Wind Waker, Oracle of Ages, Four Swords Adventures, Phantom Hourglass, Twilight Princess, Spirit Tracks... tror det var alla men det kan vara fler... :P
Ocarina of time. Fett skönt men fett svårt.