💬
Logga in
Fuska.se

Dagshändelser I Wow.

1 524 svar · startad

Nu har jag fiskat upp Old Crafty i Ogrimmar :)

Sitter i IF och fiskar efter Old Ironjaw men kommer väl bli gankad närsom ..

Gjorde Weekly Raid OS10 idag. tog bara 25min :D

Bajare

Kört VoA 10/25 på druiden inga drops ofc -.-

↗ till inlägget

Gjorde Weekly Raid OS10 idag. tog bara 25min :D

Eh, jag har gjort den på 10 minuter?

Efter 4 timmars väntan.. xD

post-58457-1271365737_thumb.jpg

↗ till inlägget

Så sjukt att Blizz börjar sälja såna saker i deras affär, snart blire väl "To be able to get talent points as you ding u have to buy this package with it!"
16 Apr 2010
↗ till inlägget

Sjukt fin.

Dock borde den vara typ Algalon 25 1% drop chance sak..

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Sjukt fin.

Dock borde den vara typ Algalon 25 1% drop chance sak..

Håller med.. om det med drop chance alltså.

Är det bara jag som stör mig som fan på hur slarviga texturerna på benen, svansen och vingarna ser ut? Och att vingarna bara ser ut som nått slags väldigt glansigt-böjbart-glas? Jag hoppades på att de skulle lägga mer arbete på den när jag först såg den, och usch vad kostar den egentligen? :s

den kostade 20 euro, men kan man fortfarande köpa den? den var 48% kvar att köpa när jag startade quea och sen efter fyra timmar var det 46%

och ja, det borde vara en alagon drop grej

Senast ändrad:

Ofta det finns en limit?... Jävla sellout wow har blivit alltså <_<

Kallas business...

Med mindre kopior kan dom höja priset.

↗ till inlägget

Kallas business...

Med mindre kopior kan dom höja priset.

Men det roliga är att de inte nämner exakt antal utan bara procent.. vilket betyder att de egentligen inte är ett bestämt antal.

Och när man säljer något som egentligen bara existerar som koder i datorer, alltså inte finns på riktigt, så finns det inte ett bestämt antal.

Bara dem inte börjar sälja saker som förbättrar din gubbe som vapen eller enchants. Pets och mount är okej tycker jag.

↗ till inlägget

Bara dem inte börjar sälja saker som förbättrar din gubbe som vapen eller enchants. Pets och mount är okej tycker jag.

Gör dom det kommer jag personligen filma in medan jag tar bort alla mina wowgubbar, cancel accet sen pulveriserar mina wow-cd's.

Vill man ha sånt ska man lira wow-private.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Gör dom det kommer jag personligen filma in medan jag tar bort alla mina wowgubbar, cancel accet sen pulveriserar mina wow-cd's.

Vill man ha sånt ska man lira wow-private.

Tänkte typ precis samma sak...

Det kommer de inte göra, det hade varit döden för World of Warcraft och Blizzard as we know it.

Blizzard är ett bra företag, de tjänar pengar och dem gör det fair and square. Att låta folk köpa sig till lite häftigare RP-items är inget brott imo.

"RP-items"? Hur mycket RP är mountet/peten man kan köpa? Det vore mycket mer realistiskt(i roleplay) om EN person skulle fått en cool häst från något svårt uppdrag!

17 Apr 2010

Funkar inte i MMORPG. En cool häst från ett uppdrag resulterar i att i princip alla människor har den coola hästen. Det enda som har fungerat hyffsat bra är AQ-openinget. Då fick den som slutförde questet ett 'scarabmount'. Det sura med det är att man aldrig ser personerna med det coola mountet.

Detta var ju brilliant av Blizzard för att tjäna massvis av pengar. Men pengar åsido så tkr jag det där kunde varit en rare drop från Algalon 25 istället. Hade passat bättre.

dingade 80 på min första gubbe, gjorde många heroics, fett coolt

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in