Namn: B3rg
Heroes Of Newerth-tråden
Oj, jävlar. Sorry att jag inte kunde göra listan själv, har inte varit inne på fuska.se så mycket.
Men nu är vi i alla fall väldigt många som kan spela, vi är dock olika bra så det kan bli lite krångligt.
Ser mig själv som hyffsat bra, klarar mig till 'Noobs Allowed'....EM matcher då för det går snabbare. :lol:
Vem var det föressten som sa att det suger att farma woods på EM? Jag prövade på normal och man fick fan ingen XP och jävligt lite gold. På EM liggar man alltid något lvl över de andra om man har en bra farm hero som zeph eller wildsoul.
EDIT: vettefan vf jag skriver så mkt men vilken tid och datum hade ni tänkt spela?
Vi får se när alla kan antar jag :) Kanske någon gång senare i veckan!
linka zasd
Nickar RySs3N på HoN men är riktigt kass för har just börja ^^
Tips för att komma igång! Kör 1v1! Det är mycket lättare imo.
Ny hero i den senaste patchen. :)
Vad tycker ni?
Det enda bra med den är då "tar toss" och "focus buffer". Rocket barrage är inget att använda då man missar i stort sett allt man försöker träffa och ulten är alldeles för seg och inget att räkna med under heta strider.
↗ till inläggetNy hero i den senaste patchen. :)
Vad tycker ni?
Det enda bra med den är då "tar toss" och "focus buffer". Rocket barrage är inget att använda då man missar i stort sett allt man försöker träffa och ulten är alldeles för seg och inget att räkna med under heta strider.
En stun + ultin = k0
Det är brutalt vad den sågar ner ens liv om man inte hinner flytta sig :(
↗ till inläggetJa men man måste ju vinkla rätt skiten innan man använder den. :P↗ till inläggetNy hero i den senaste patchen. :)
Vad tycker ni?
En stun + ultin = k0
↗ till inläggetJa men man måste ju vinkla rätt skiten innan man använder den. :P↗ till inläggetNy hero i den senaste patchen. :)
Vad tycker ni?
En stun + ultin = k0
Har aldrig spelat som honom så det vet jag inte ^^ Har bara fått möta honom matcher direkt efter han släpptes.
Den nya heroen är väll okej. Ingen jag skulle vilja spela men han är ju inte dålig! Night Hound, Swiftblade, Chronos, Rampage är ju bra mycket bättre och roligare än han, t.ex.
Har 1625 PSR nu! (stoltlol)
vilka items är bra för den nya Hero'n? fattar inte dens recommended riktigt :(
↗ till inläggetHan är ju int, så lite basic int items borde funka fint. Han är jävligt ownage early game, dock inte lika bra late, så han måste bli feedad early!vilka items är bra för den nya Hero'n? fattar inte dens recommended riktigt :(
↗ till inläggetMycket manareg.vilka items är bra för den nya Hero'n? fattar inte dens recommended riktigt :(
Börja med att köpa en Manatube, sen kanske Nullstone eller nåt.
↗ till inläggetHar inte den minsta aning, men brukar köra med saker som boostar mana och charged hammer och någon life steal som symbol of rage. Men som jag sa, har inte den minsta aning om vilka saker man ska ha men jag tycker att dessa fungerar.:Pvilka items är bra för den nya Hero'n? fattar inte dens recommended riktigt :(
↗ till inlägget↗ till inläggetHan är ju int, så lite basic int items borde funka fint. Han är jävligt ownage early game, dock inte lika bra late, så han måste bli feedad early!vilka items är bra för den nya Hero'n? fattar inte dens recommended riktigt :(
Jag brukar köpa nomes wisdom, stormspirit och sen sheepstick.
heter MegaSvampen och är fortfarande skitkass! :)
Jahapp, då har vi fått ytterligare en till hero! :P
Tycker att hon inte var så bra, var ju inte direkt någon bra ult hon hade. :P
Den nya heroen är ju inte så dålig. Han är väll helt okej. Dock är han inte något "extra". Men det var ju inte The Chipper heller riktigt.
Har börjat spela också, heter k1ll1ng5pree
[EDIT] Ska vi köra en match idag då?