Nu finns det en ny ''runescapes bästa spelare''
Som heter skiller 703. Man har ju chans till rank 1 när Dungoering har kommit ut.
Men jag tror att han har bottat.
Han är redan på level 91
Nu finns det en ny ''runescapes bästa spelare''
Som heter skiller 703. Man har ju chans till rank 1 när Dungoering har kommit ut.
Men jag tror att han har bottat.
Han är redan på level 91
Han ligger bara etta för att han är level 99 i dem övriga skillsen och har högst level i dungeoneering. Han kommer att sjunka ner till sin plats förr eller senare.
ps. Det går inte att botta i dungeoneering.
Själv väntar jag jävlit efter emoten : DDDD
↗ till inläggetMan har även mycket chans i Mini-games, för att ingen typ spelar de.,Han ligger bara etta för att han är level 99 i dem övriga skillsen och har högst level i dungeoneering. Han kommer att sjunka ner till sin plats förr eller senare.
↗ till inläggetJo, men fattas ändå många, många miljoner exp innan han är nära gertjaars. ;)↗ till inläggetMan har även mycket chans i Mini-games, för att ingen typ spelar de.,Han ligger bara etta för att han är level 99 i dem övriga skillsen och har högst level i dungeoneering. Han kommer att sjunka ner till sin plats förr eller senare.
↗ till inläggetJo, men fattas ändå många, många miljoner exp innan han är nära gertjaars. ;)↗ till inläggetHan ligger bara etta för att han är level 99 i dem övriga skillsen och har högst level i dungeoneering. Han kommer att sjunka ner till sin plats förr eller senare.
Man har även mycket chans i Mini-games, för att ingen typ spelar de.,
Jag tänkte skriva att ingen kommer få mer exp än honom, men det sa alla om Zezima oxå...
↗ till inlägget↗ till inläggetHan ligger bara etta för att han är level 99 i dem övriga skillsen och har högst level i dungeoneering. Han kommer att sjunka ner till sin plats förr eller senare.
Jo, men fattas ändå många, många miljoner exp innan han är nära gertjaars. ;)
Jag tänkte skriva att ingen kommer få mer exp än honom, men det sa alla om Zezima oxå...
Exakt, Spelar Zezima nu också?
↗ till inlägget↗ till inläggetHan ligger bara etta för att han är level 99 i dem övriga skillsen och har högst level i dungeoneering. Han kommer att sjunka ner till sin plats förr eller senare.
Jo, men fattas ändå många, många miljoner exp innan han är nära gertjaars. ;)
Jo men Gert har löjligt mycket exp.
Skiller 703 är nu 97 Dungeoneering! WHAT A NERD :P
Skiller 703 bottar inte. Men han brukar ofta gnälla på idioter.
Tror han är svensk, för han brukar vara inne på world 117 med NinTendo_Swe.
↗ till inläggetJu högre level man är i, desto snabbare exp får man.Skiller 703 är nu 97 Dungeoneering! WHAT A NERD :P
Har man ett bra team, alla motiverade, höga skills, då är dungeoneering som cooking. Dvs exp:n flyter in som vatten.
↗ till inlägget↗ till inläggetJu högre level man är i, desto snabbare exp får man.Skiller 703 är nu 97 Dungeoneering! WHAT A NERD :P
Har man ett bra team, alla motiverade, höga skills, då är dungeoneering som cooking. Dvs exp:n flyter in som vatten.
Är inte det lite mer fishing? ^^,
OnT: Gertjaars kommer ligga etta vilken dag som helst :P
↗ till inlägget↗ till inläggetSkiller 703 är nu 97 Dungeoneering! WHAT A NERD :P
Ju högre level man är i, desto snabbare exp får man.
Är inte det lite mer fishing? ^^,
OnT: Gertjaars kommer ligga etta vilken dag som helst :P
Nja, syftade på att exp:n rinner som vatten.. Ja, du förstår nog vad jag menar. ;)
Jag förstod var du menade men jag ville bara lama mig lite. ;)
↗ till inläggetSkiller 703 bottar inte. Men han brukar ofta gnälla på idioter.
Japp, han är svensk (: Men.. går det ens att botta dungeoneering ?
Nej det går inte och det är ju rätt enkelt att lista ut.
Skillen är rätt ny.
↗ till inläggetNej det går inte att botta i den skillen. I sådana fall krävs det en MYCKET avancerad bot.↗ till inläggetSkiller 703 bottar inte. Men han brukar ofta gnälla på idioter.
Japp, han är svensk (: Men.. går det ens att botta dungeoneering ?
Dungeoneering är lite som slayer och du kan ju inte botta slayer. ;)
Jo, man kan botta slayer..
Inga av hemsidorna jag har betalbots från har en dungeoneering bot, alltså finns det inte. D:
↗ till inläggetOkej, förklara för mig hur den botten fungerar.Jo, man kan botta slayer..
Inga av hemsidorna jag har betalbots från har en dungeoneering bot, alltså finns det inte. D:
Ganska härlig bot om den lyckas gå och fixa nya slayer tasks, byta till rätt armour osv osv.
http://www.codespace.net/autoslayer.php
Använder aldrig musen, läser källkoden av spelet.
Ja, det kan den.. Det härär rejäla bottar, inget gratisskit här.
Hur det funkar vet jag inte, du får fråga nån annan.
EDIT: http://www.rsbots.net/runescape-bots/AutoSlayer-Pro/, lite bättre hemsida.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in