Volvo 245 -90
PS: Min bil är till för att ströga.
Min bil står i garaget just nu och jag har bilder på den. Saken är den att jag inte riktigt vet vart bilderna är..
http://www.oye.no/AllMyCars/OpelOmega20CD.jpg
En Opel Omega från 89.
Den skas det liggas brett med i sommar har jag tänkt. Dock är min Omega snyggare än va den bilen på bilden är.
Duger att ha en sån som förstabil. Jag kommer säkert krocka eller något.
↗ till inläggetÄr du norsk ? Eller är det inte din bil på bilden ?Min bil står i garaget just nu och jag har bilder på den. Saken är den att jag inte riktigt vet vart bilderna är..
http://www.oye.no/AllMyCars/OpelOmega20CD.jpg
En Opel Omega från 89.
Den skas det liggas brett med i sommar har jag tänkt. Dock är min Omega snyggare än va den bilen på bilden är.
↗ till inläggetOm du läser vad han skrev så kanske du hittar ditt svar... -.-'↗ till inläggetÄr du norsk ? Eller är det inte din bil på bilden ?Min bil står i garaget just nu och jag har bilder på den. Saken är den att jag inte riktigt vet vart bilderna är..
En Opel Omega från 89.
↗ till inläggetOm du läser vad han skrev så kanske du hittar ditt svar... -.-'↗ till inläggetMin bil står i garaget just nu och jag har bilder på den. Saken är den att jag inte riktigt vet vart bilderna är..
En Opel Omega från 89.
Är du norsk ? Eller är det inte din bil på bilden ?
Läste bara övre raden märkte jag..
Gå inte off topic nu.
↗ till inläggetSka vi tro dig?*BILD*
↗ till inläggetHan är p12, vem kan tro honom.↗ till inläggetSka vi tro dig?*BILD*
--- Har ingen bil, blir och skaffa körkort sen KANSKE köpa bil, beroende om jag vill ha eller icke.
↗ till inläggetHan är p12, vem kan tro honom.
--- Har ingen bil, blir och skaffa körkort sen KANSKE köpa bil, beroende om jag vill ha eller icke.
Oh dear.
↗ till inläggetyääh mopedbil (Y)lul
↗ till inläggetHaha, fan va najs!lul
↗ till inläggetHan är p12, vem kan tro honom. Han sa alldrig att du måste visa biler på din egen bil
Aså han menar vilken bil har du och din familj. Lolz.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in