💬
Logga in
Fuska.se

Dps Casting Classer

9 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

av mage och warlock -- vilken av dem är bäst vad som gäller dps? skriv gärna även olika spec t.ex frost mage äger affliction warlick men destruction warlock är bättre än fire mage som ett exempel.

Nivå 6 · Fuskare

Mage är astråkiga i DPS. Som arcane (Som är bäst) är det 1112111211121112 dock gör dom sick DPS

12 Jun 2010
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Mage är astråkiga i DPS. Som arcane (Som är bäst) är det 1112111211121112 dock gör dom sick DPS

Arcane är inte bäst >.<
Nivå 4 · Lärling

Om inte jag har fel så är Fire Mage den bästa DPS speccen?

Men jag spelade bara WoW i en månad så jag vet inte riktigt.

Nivå 5 · Fuskare

Tycker hunter och warlock.. Spelar man bra på dom så får man en fet dps... Bra gearade mage oftast arcane brukar vara rätt så najs.

Nivå 10 · Veteranfuskare
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Living bomb :( Eller ja, jag har ju inte spelat mage så, jag vet inte om 'no aoe' gäller för living bomb också.

Iallafall, enligt mig är warlock roligast av dom två, kanske för att jag spelar hunter och gillar pets. ^^

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Mellan Warlock och Mage är Warlock generellt bättre, som affliction (om man har sjuka gear) eller som Demo. Åtmiståne bland de topguilder som finns på vår realm + i pugs.

Nivå 6 · Fuskare

Jo, fast enligt mig är det nog lättast som arcane mage att nå hög dps. Då det inte har något med vilken som kan göra högst.

Senast ändrad:

27 Jun 2010
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Mellan Warlock och Mage är Warlock generellt bättre, som affliction (om man har sjuka gear) eller som Demo. Åtmiståne bland de topguilder som finns på vår realm + i pugs.

Kikade nyss lite på World logs över dps. Blev ganska förvånad...

Fire mage verkar vara de som gör bäst dps.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in