↗ till inläggetHmm. Det har jag aldrig testat. Det är nog jävligt kul iofs! Skulle man testat nån gång^^Köp ett RC plan istället. Mycket roligare.
Här Ska Brännas!
↗ till inläggetHade ett litet sånt förut, men det gick sönder :( Men det var roligt som fan så jag rekommenderar också ett sånt.Köp ett RC plan istället. Mycket roligare.
iPhone. 'nuff said.
↗ till inläggetNejnejnej, det är ingenting asså!iPhone. 'nuff said.
6000 Skulle ändå inte räcka för en iPhone 4.
Köp en HTC Legend, resten lägger du på någon radiostyrd bil. Eller så lägger du pengar på att lära dig köra en riktig bil.
Pfft, radiostyrd bil? Köp dig ett RC flygplan och ha hundratals timmar av skoj =D
Skit i radiostyrt och köp en gammal Volvo, 30000-milare för kanske 6000, och ha jävligt skoj med den.
Om du är över 18, vill säga.
EDIT: Oroa dig inte för miltalet, Volvo är god för drygt 10000 mil till. :P
Följ Lindemanns råd, han är smart.
Radiostyrd? tss, mesigt! Köp ett hagelgevär och skjut fåglar.
köp utsläppsrätter.
↗ till inlägget:rolleyes:köp utsläppsrätter.
Vet inte vad som är rolligast av RC plan eller RC bil. Dock har jag egna upplevelser av RC bilar, och det är sjukt kul. Typ bygga en bana, bara ett hopp eller sladda runt på gårdsplanen eller typ köra i skogen^^
Köp INTE en iPhone 4G.
För det första så kommer 6000 knappt att räcka.
Även om det räcker så kommer du ha väldigt lite pengar kvar efter att ha köpt en.
Jag har gjort misstaget flera gånger att lägga alla mina pengar på mobiler och spel som främst har varit impulsköp också.
Tänk igenom noga vad du behöver och verkligen vill ha.
Försök att inte lägga för mycket pengar på 1 sak. :)
↗ till inläggetSkit i radiostyrt och köp en gammal Volvo, 30000-milare för kanske 6000, och ha jävligt skoj med den.
Om du är över 18, vill säga.
EDIT: Oroa dig inte för miltalet, Volvo är god för drygt 10000 mil till. :P
Det är inte illa för en traktor..
Spara pengarna tills du får lite hjärna och vet vad du ska lägga allt på.
Jag tycker du ska köpa en Iphone-en. (om du nu inte redan har en bra mobil)
Lägg till 6000 till så kan du kanske köpa den nya iPhonen när den kommer ut.
iPad, yeeahh
Köp en Htc Desire istället för Htc legend. Desire är bättre och mer prisvärd. Själv så ska jag köpa en sådan :)
Slösa inte pengar på IPhone (som många sagt) köp en iPod touch isåfall. Tycker inte en iPhone är värd 3000 extra. Min iPod touch kosta ca 3000kr (32gb) och en lika dan modell fast IPhone kostade 6000kr.
Men om jag hade haft 6000kr skulle jag köpt: Ett 360 (vill ha ett eget). Och så en massa anime och manga.
Men lägg pengarna på nåt du verkligen vill ha nu när du har så mycket.
↗ till inläggetDu kan bara ringa med din Ipod Touch om du har skype.Slösa inte pengar på IPhone (som många sagt) köp en iPod touch isåfall. Tycker inte en iPhone är värd 3000 extra. Min iPod touch kosta ca 3000kr (32gb) och en lika dan modell fast IPhone kostade 6000kr.
Men om jag hade haft 6000kr skulle jag köpt: Ett 360 (vill ha ett eget). Och så en massa anime och manga.
Men lägg pengarna på nåt du verkligen vill ha nu när du har så mycket.
Du kan inte smsa.
Du har ingen kamera.
Kameran är sjukt bra och är säkert värd 1.5 tusen kr.