Hej, jag har jobbat nu och har lite tråkigt då jag vill köpa något nytt och skoj för under 2000:-.
Har du något bra tips svara med en link i så fall. Helst inget dator relaterat -.-.
Hej, jag har jobbat nu och har lite tråkigt då jag vill köpa något nytt och skoj för under 2000:-.
Har du något bra tips svara med en link i så fall. Helst inget dator relaterat -.-.
Spar pengarna, köp inget hastigt ^^ Tro mig, du kommer ångra dig efter ett tag. :D
↗ till inläggetHej, jag har jobbat nu och har lite tråkigt då jag vill köpa något nytt och skoj för under 2000:-.
Lägg in dom på ett sparkonto om du har ett.
Hehe, jag har redan sparat undan en stor del av pengarna. Dessa 2000 kronor är bara till för skoj
Kan du ge något tips på saker du gillar? Finns ju t.ex. Ipod Touch runt 2000-lappen, eller en jävla massa bar-besök hehe :P Eller så kan du köpa ett set däck till din bil om du har en och ut och bränn gummi.
2000 tuggumin?
Köp ett skapligt luftgevär och jaga småvilt med.
Finns rätt sjysta bössor på cabom.se
http://www.coolstuff.se/ION_Discover_DJ
Jag har hört att det här är ganska roligt, har själv aldrig provat men hört från kompisar.
En DS lite + Flashkort + Minneskort kan du få för 2000 om du letar online.
Köp en soft air-gun :D
200 Cheeseburgers på McDonalds?
↗ till inlägget200 Cheeseburgers på McDonalds?
+1
Som någon av ovanstående användare så rekommenderar jag en ny iPod Touch för 1995:- från Apple store.
Köpa skit mycket serie tidningar!
↗ till inläggetRätt!Köpa skit mycket serie tidningar!
↗ till inläggetAbsolut! :D↗ till inläggetRätt!Köpa skit mycket serie tidningar!
↗ till inlägget↗ till inläggetKöpa skit mycket serie tidningar!
Rätt!
Absolut! :D
I agree with the above ^
Dock inte vilka serier som helst!
Nejdå, Herman Hedning all the fuckin' way grabbarrr!
↗ till inläggetKöp en soft air-gun :D
+1
Riktigt kul om några kompisar också har, så kan ni hitta nå schysst ställe i skogen eller nått och dela upp er i lag osv. :D
↗ till inlägget↗ till inläggetKöpa skit mycket serie tidningar!
Rätt!
Absolut! :D
I agree with the above ^
Dock inte vilka serier som helst!
Nejdå, Herman Hedning all the fuckin' way grabbarrr!
Herman hedning ftw! :D
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in