💬
Logga in
Fuska.se

Avinstallera Kexp Och Installera 7

3 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Ok nu är det så är att jag vill avinstallera KexP och ha W7 istället men när jag installerade Vista på min KexP så stod det när jag skulle starta burken "Välj vilket operativsystem du vill använda ovan" och så stod det Earlier version of windows och Microsoft Windows Vista. Men nu vill jag inte att det ska stå så igen när jag installerar W7. Hur gör jag för att slippa alternativen på OS?

↗ till inlägget

Ok nu är det så är att jag vill avinstallera KexP och ha W7 istället men när jag installerade Vista på min KexP så stod det när jag skulle starta burken "Välj vilket operativsystem du vill använda ovan" och så stod det Earlier version of windows och Microsoft Windows Vista. Men nu vill jag inte att det ska stå så igen när jag installerar W7. Hur gör jag för att slippa alternativen på OS?

formatera hårddisken innan du installerar Win 7.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #3
↗ till inlägget
↗ till inlägget

formatera hårddisken innan du installerar Win 7.

Gjorde så med Vista men då fick jag välja mellan Vista och XP fast jag inte kunde kö på det för "Saknade Windows-filer".

Nivå 4 · Lärling

c:\boot.ini

ta bort xp-raderna under [operating systems]

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in