Tyckte det vore intressant att se vad som är mest populärt på fuska. Själv spelar jag mest hardcore just nu med min kompis.
Core Vs Hardcore
Varför tar du inte Core, Hardcore, båda eller Vet inte
Själv tar jag båda om det hade funnits
det är kul med hardcore, men jag spelar mest core för där finns Domination
Tycker mest om Hardcore då det enligt mig kräver mer skills.
Core SnD.
Inga spawnproblem, spawnrushing för en 4-0 win med 20+ kills <3
↗ till inläggetExakt, det ger ton med exp! :)Core SnD.
Inga spawnproblem, spawnrushing för en 4-0 win med 20+ kills <3
La till "Båda" och "Vet inte". Nu har jag börjat köra core igen. Tycker det är skönt, men det bytts hela tiden.
↗ till inläggetTycker mest om Hardcore då det enligt mig kräver mer skills.
Varje match man joinar på HC TDM ligger folk i gräset och campar. Enligt mej är inte det skills. Men samtidigt är MW2 ett väldigt easymode-spel.
själv kör jag bara merc TDM eftersom att annars möter jag preset teams D: men någon av dom så vet jag inte blir ibland hardcore ibland lite vanligt liksom
HC HQ + Barrett .50 cal = <3
↗ till inläggetGår alltid dåligt för mig på HC HQ. Nåt tips?HC HQ + Barrett .50 cal = <3
Antingen spelar du det för lite eller så har du bara oflyt(om det finns ett sådant ord).
Man kommer in i det till slut.
Båda, brukar spela lite olika.
Det här är enligt mig:
Jag tycker om Core att köra Sabotage :) det är bästa det är som 2 st TDM :) + Sudden death / Plant time
När jag kör hardcore ( som ja tycker mest om ) kör jag för att träna vapen :)
det är rätt svårt att träna silenced intervention :) då kör jag hardcore då man inte behöver Stopping power..
nån som håller mig mig?
↗ till inläggetFFFFFFUUUUUUDet här är enligt mig:
Jag tycker om Core att köra Sabotage :) det är bästa det är som 2 st TDM :) + Sudden death / Plant time
När jag kör hardcore ( som ja tycker mest om ) kör jag för att träna vapen :)
det är rätt svårt att träna silenced intervention :) då kör jag hardcore då man inte behöver Stopping power..
nån som håller mig mig?
SPELA FÖR FAN INTE SABO OM DU INTE SKA PLANTA.
Hardcore.
hmm, jag tycker om att köra på hardcore för man dödar lättare ^.^
Bara noobs spelar hardcore eftersom de inte kan sikta och pray n' sprayar :student: :medieval: Core ftw
Hardcore, easy kills
Vet inte.