💬
Logga in
Fuska.se

Den Stora Vad Heter Låten?-tråden

157 svar · startad

Vad heter intro låten på den här videon? http://www.youtube.com/watch?v=WTaCvDBR7WM...feature=related

9 Jun 2010

ja söker en låt som brukar oftast gå på reklamen. den går typ såhär "casue with a love love love love love generation were gona keep keep srpeading the word in every nation" ngn som vet vad den heter och vem den är med :huh:

Love Generation av Love Generation, och den är skräp

↗ till inlägget

hörde denn nyss och den är vist bra :angry:

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Om man gillar tjejig dunzmusik kanske
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Om man gillar tjejig dunzmusik kanske

vanliogtvis gör ja inte det men ja tyckte denna var bra

12 Jun 2010
↗ till inlägget

Vad heter intro låten på den här videon? http://www.youtube.com/watch?v=WTaCvDBR7WM...feature=related

Atreyu - Ex's and Oh's
17 Jun 2010
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Atreyu - Ex's and Oh's

Man tackar :D

22 Jun 2010

http://www.webhallen.com/spel/kampanjer/all_points_bulletin/

Vad heter låten i videon? ^^

↗ till inlägget
Gimme that Punk

Använd google

↗ till inlägget
↗ till inlägget
Gimme that Punk

Använd google

Tackar : o)
23 Jun 2010
Moderator Moderator
↗ till inlägget

Hejhej,

nu finns det ett par trådar igång i detta forum där man söker låtar från filmer, reklamer, radion osv. Detta blir en samlingstråd för alla sådana. Om det är någon låt ni letar efter, om ni kan en snutt text eller kanske bara har ett svagt minne så vill jag att ni i fortsättningen postar sådana förfrågningar här.

Kom ihåg att använda google och alla världens lyrics-sidor innan ni frågar, det är lättare att hitta låtar än många tror. Läs också den klistrade tråden i detta forum.

Tack

Om du inte tar illa upp lägger jag klister på denna med :), så den syns lite lättare och verkligen blir "officiell" samlingstråd. Lät som en bra idé brukar själv bli frustrerad när jag inte hittar en låt.

27 Jun 2010

Gütt, då kanske man får hjälp nästa gång. Tråden hamnar alltid så långt ner/andra sidan annars.

29 Jun 2010

För ett tag sen, kan vara 2-3 år sedan, gick det en låt på ZTV.. Det enda jag kan minnas är ordet Colors(Eller Colours) var i refrängen/namnet. Genren var rock och musik videon handlade om handikappade har jag för mig. Sångaren var en piercad flintskallig runt 25+ årig man. Har försökt hitta den men bara misslyckats. (Det är inte Crossfade)

9 Jul 2010

Vad heter den här låten då?

:rolleyes: Jag kom på vad den heter...

Senast ändrad:

10 Jul 2010

Behöver Hjälp med att hitta en låt Det är en Tecno remix av karlsson på taket oc´h det är 2 tjejer som sjunger den låten fick höra den 1 gången när min bror tog studenten nån som vet vad den heter?? :D

Senast ändrad:

13 Jul 2010
↗ till inlägget

Behöver Hjälp med att hitta en låt Det är en Tecno remix av karlsson på taket oc´h det är 2 tjejer som sjunger den låten fick höra den 1 gången när min bror tog studenten nån som vet vad den heter?? :D

Här är låten som du letade efter Saintsrow2 :D
14 Jul 2010

Hmm. Letar efter en film, men det kanske man kan skriva här med ?

Storyn utspelar sig i något asiatiskt land, det är rika ungdomar som rymt från sina föräldrar. De hittar på bus och har masker på sig, typ teatermasker.

Må ni hitta något från min taffliga beskrivning, tack på förhand.

/ Adi

19 Jul 2010

Jag har hört en låt på både sjöbomarkad och mycket på kiviks maknad kommer inte riktigt ihåg mycket... men men :P

Det jag kommer ihåg e typ It goes around and round och så sjunger han all and right eller något sånt :P

Det e en lite mer party låt :)

Tack för hjälpen i förväg =)

↗ till inlägget

Jag har hört en låt på både sjöbomarkad och mycket på kiviks maknad kommer inte riktigt ihåg mycket... men men :P

Det jag kommer ihåg e typ It goes around and round och så sjunger han all and right eller något sånt :P

Det e en lite mer party låt :)

Tack för hjälpen i förväg =)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in