några gånger har jag försöka att krossa datormusen i mina händer, men hårdvaran tar ingen skada av min ilska iaf.
Vad Har Ni Tagit Isönder När Ni Har Blivit Arga När Ni Har Spelat?
jag har förstört massa saker när jag blivit arg vilket händer ofta typ tio dossor en höll en vecka en tv som jag hade förut när jag spelat astrix och obelix och min gamla muss jag tog spelet monsterhuset och repade det med flit satt det slutate funkerade hade sönder mitt kingdom hearts 2 när jag inte klarade demyx slog sönder min b daman när jag förlorade i en b dakamp kastade sönder en atchen figur när jag spelade och hade den nära har slagit sönder mitt tangentport ett par gånger när jag spelade fable och några saker till som jag inte kommer ihåg nu
↗ till inläggetOkej!Allt han skrev
När jag blir arg eller rasande på ett spel, då skiter jag i att spela på ett tag och det funkar för mig. Gå och gör något annat till raseriet släppt.
det är inte så lätt för mig när jag spelar och är på nåt så bryggar jag bestämma att jag klarar det innan jag gör nåt annat och när jag aldrig klarar det och börjar tappa tålamodet blir jag rasande till slut slog min dossa i min kompis huvud en gång för han prata med mig när jag var skit nära att klara en sak och förlorade
↗ till inläggetHaha och han slog dig säkert i ansiktet eller?det är inte så lätt för mig när jag spelar och är på nåt så bryggar jag bestämma att jag klarar det innan jag gör nåt annat och när jag aldrig klarar det och börjar tappa tålamodet blir jag rasande till slut slog min dossa i min kompis huvud en gång för han prata med mig när jag var skit nära att klara en sak och förlorade
nej han vågade inte han gick hem sen jag var ju rasande ingen våga typ komma nära mig fören jag lugnat ner mig
↗ till inläggetPrecis.. samma här.. :/Ibland vill när jag spelar MW2 vill jag bara knäcka PS3-dosan, men jag är så klen så jag klarar det inte (som tur är)
↗ till inläggethmmm.
Knäkt en skärm på ett gba sp.
Tuggade sönder styrspaken på en gamecube kontroll.
Bröt sönder en gamecube skiva. Jag hittade spelet på en sopcontainer, spelet sög så hårt så jag tog sönder skivan så att ingen annan skulle lida.
Ett antal serietidningar har blivit sönderrivna också.
Jag har bara sönder saker när jag blir extremt arg och det blir jag inte lätt, så kom inte och säg att jag har aggressions problem för då får du stryk.
Det där var ett skämt för er som inte fattade <_<
Du och fable1 har aggressions problem :)
Diverse möss och knappar på mina tangentbord som jag haft genom tiden.
↗ till inläggetnej det är jag inte blir bara jävligt arg om jag förlorar spelar också spel som är skit jobbigt om man dör på som typ final fantasy phantom of stars och såna spel
Om det nu är så jobbigt att du hela tiden förlorar, varför fortsätter du jämt spela då så att det leder till såna aggressioner? <_<
fable1: Terapi kanske?
Har nog aldrig tagit sönder något mer än armstöden till tangentbordet.
Låt honom trolla & ignorera honom bara..
Nej, jag slår inte sönder saker. Är för svag/har inte råd att köpa nya. [:
Min DS, men den fungerar fortfarande som tur är.
Hände att man förstörde ett och annat tangentbord, syftar lite på de små utfällbara stöden som håller tangentbordet lutande.
Men jag har slutat förstöra saker, är bättre att svära högt om man känner för att släppa ut ilskan ;).
↗ till inläggetMen jag har slutat förstöra saker, är bättre att svära högt om man känner för att släppa ut ilskan ;).
Mycket bättre val för plånboken ;)
↗ till inläggetNja, inte bästa metoden när det finns föräldrar omkring dig :D↗ till inläggetMen jag har slutat förstöra saker, är bättre att svära högt om man känner för att släppa ut ilskan ;).
↗ till inläggetNja, inte bästa metoden när det finns föräldrar omkring dig :D↗ till inläggetMen jag har slutat förstöra saker, är bättre att svära högt om man känner för att släppa ut ilskan ;).
En eller annan grej får man väl tåla :P
Hmm...
Få se nu.
- Min 23" skärm fick en hård datormus i sig och gick sönder.
- Samma mus blev krossad i golvet efter spelande.
- Min gamla 360 kontroll tappade kontakt med konsollen 10000 gånger så den for ut genom öppet fönster.
- Mitt förrförra tangentbord "lossnade" kabeln efter ett jädra ryck.
- Mitt förra tangentbord slog jag sönder med en skruvmejsel som låg brevid.
- Detta tangentbord lagade jag igår natt efter att jag tryckt sönder några knappar och annat grejs.
- Mitt förra chassi har fått lite sparkar på så plast fönstret gick sönder.
- Mitt headsets mikrofon tar ej upp ljud efter dålig behandling.
Jag vet att jag måste vara lite mera föstiktig... :(
↗ till inläggetVa fan?varför ska man sköta sig när man inte kan sköta sig istället
Själv har jag inte tagit sönder så mycket. En och annan sak jag inte minns.
Eller jo. Slängde en ps1 kontroll när jag var 7år och spelade Crash badicoot och dog på den svåra bossen jag aldrig klara.
du har förstört en dossa ni ska se min samling har kanske tio stycken trasiga visa funkar men inge kull att spela med i förgår pajade den ända dossan som funkade helt som det ska