Hej mitt wii har börgat låta väldigt konstigt när jag stoppar in en skiva och jag undrar om någon vet vad jag ska göra åt det för det är väldigt iriterande att spela när det låter så + kan det ta ännumera skada??? tex sluta kunna läsa skivor??
Wii Problem
ja du måste skynda dig att lösa det så blev det för mitt wii också och det blev bara värre och värre och till slut bara mulrade det och skakade och till slut bara exploderade det och hela huset sprängdes och brann upp du har 3 veckor på dig innan det blir samma sak för dig så skynda dig och be till gud
Kan ju vara något som ligger emot, är skivorna repiga är du tagit ut dem ?
vem anmälde mitt inlägg jag sa ju inget olagligt visa är så känsliga
Det bästa är att lämna in den där du köpte den på reparation. Om garantin har gått ut så kan det dock vara billigare att köpa en ny.
Testa dock med olika skivor och se om det låter likadant. Om ditt Wii står upp kan du testa att lägga den ner och se hur den låter då.
den låter lika mycket oavsett spel och den låter likadant när man lägger den ner. :o :o :o
↗ till inläggetden låter lika mycket oavsett spel och den låter likadant när man lägger den ner. :o :o :o
Testa att dra ut kontakten och sen stoppar du i den efter nårra timmar.
↗ till inläggetja du måste skynda dig att lösa det så blev det för mitt wii också och det blev bara värre och värre och till slut bara mulrade det och skakade och till slut bara exploderade det och hela huset sprängdes och brann upp du har 3 veckor på dig innan det blir samma sak för dig så skynda dig och be till gud
Det där var faktiskt det roligaste jag läst denna vecka.
↗ till inlägget↗ till inläggetja du måste skynda dig att lösa det så blev det för mitt wii också och det blev bara värre och värre och till slut bara mulrade det och skakade och till slut bara exploderade det och hela huset sprängdes och brann upp du har 3 veckor på dig innan det blir samma sak för dig så skynda dig och be till gud
Det där var faktiskt det roligaste jag läst denna vecka.
Undra om han va seriöst lol :P
ja det är jag som tur är lyckades jag få ut datorn i tid ni skulle ha sett jag bara kasta mig igenom elden för att rätta datorn men det var helt omöjligt att hinna springa ut med den så jag slängde ut den och hella huset bara sprängdes med mig i tur att dom kunde sy ihop mig på sjukhuset bara
' Ger purpur hjärta '
OnT: Lämna in skiten.
det kan han ju inte göra då sprängs ju butiken han lämnar inte den på det är ju inte snällt
↗ till inläggetvem anmälde mitt inlägg jag sa ju inget olagligt visa är så känsliga
Den som anmalde, anmalde for att du trollade(ar i spanien, kan inte skriva dom tre sista bokstaverna i alfabetet)
jag har sett mint tusen som trollar utan varningar rättvist då
Ligger den ner på något konstigt sätt? Har den det trångt/ är den täckt av något material? Mitt wii låter bara konstigt om den ligger ner på sidan.
1: för det första så ligger den inte ner den står upp och den har det inte trångt och den täcks inte av något material!
2: för det andra jag anmälde INTE ditt inlägg.
↗ till inlägget1: för det första så ligger den inte ner den står upp och den har det inte trångt och den täcks inte av något material!
2: för det andra jag anmälde INTE ditt inlägg.
Okej. Försöker bara hjälpa till då jag har vart med om ett mycket liknande problem. Har du garanti kvar på konsolen? Skulle ju vara super om du lämnar in den och låter någon kunnig fixa den.
Nej jag har ingen garanti kvar på konsolen :o <_< :(
Då kan du bara visa det till typ game/gamestop så kan de se om det är ngt litet fel eller om du behöver köpa nytt.
Finns inte så mkt annat att göra.
Ja det blir väl så då men man får ju hoppas på att det bara är något lite fel.