Jag o syrran gjorde denna, Blandade: Roserade, Charizard, Absol och Dragonite
Namn: Roseflame
Kan jag hoppa in nu?
↗ till inläggetKom igen :(Tyvärr DjLudde, måste göra en ny.
Ja gjorde den samma dag, la in i en annan tävling och på egna pokemon figurer, tog bort den från andra tävlingen och la in den här, jag gjorde allt på samma dag så ja tycker de är j*vligt dåligt om jag inte får ha med den...
↗ till inläggethåller med gan intyga på det djludde säger↗ till inläggetKom igen :(Tyvärr DjLudde, måste göra en ny.
Ja gjorde den samma dag, la in i en annan tävling och på egna pokemon figurer, tog bort den från andra tävlingen och la in den här, jag gjorde allt på samma dag så ja tycker de är j*vligt dåligt om jag inte får ha med den...
Gör en ny istället, lyckas du en gång så lyckas du igen. Det är ju görandet som är kul, inte tävlandet.
↗ till inläggetSkulle vilja göra en ny men ja kan inte pga att jag är hos min mamma där jag bara har min macbook :(Gör en ny istället, lyckas du en gång så lyckas du igen. Det är ju görandet som är kul, inte tävlandet.
Och jag vill vara med i tävlingen... <_<
^Kassa ben annars rätt najs.
↗ till inläggetbehövde förstora de så de blev askassa^Kassa ben annars rätt najs.
Mm gissade på det. Hitta andra ben så blir den bättre, eller skit i att ge den ben.
↗ till inläggetTa bort benen så pwnar den som JuiceLol säger :P
^Jävligt najs måste jag säga.
Har inte paint heller så måste peta pixel för pixel när jag färglägger också :/
Aj aj...
Så gjorde jag i början trots att jag hade paint. :P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in