↗ till inläggetVad snackar du om? Det ska väl inte komma ett PSP 2? Och om det kommer så kommer 3DS ändå pwna det.Jag kommer köpa PSP2 när det kommer nästa år istället. (Ja, det kommer nästa år).
Nintendo 3ds
Jo, det ska visst komma ut ett PSP2. Läs gärna runt på diverse spel-sidor som tex Gamereactor.
Och självklart så kommer inte 3DS att äga PSP2 bara för att det har 3D. :D
Bärbar gaming är inte Nintendo's grej ändå, kolla bara på "Virtual Boy". :rolleyes:
↗ till inläggetJag menade inte att 3DS är kommer bli bättre tack vare 3D. Men jag älskar Nintendo så det är ju självklart att jag tycker att 3DS pwnar PSP 2. Och förresten, kolla bara DS.Jo, det ska visst komma ut ett PSP2. Läs gärna runt på diverse spel-sidor som tex Gamereactor.
Och självklart så kommer inte 3DS att äga PSP2 bara för att det har 3D. :D
Bärbar gaming är inte Nintendo's grej ändå, kolla bara på "Virtual Boy". :rolleyes:
Jag kan ju inte komma och påstå detta eftersom att jag inte har några riktiga bevis..
Men om jag inte har fattat fel så har Nintendos DS sålt ganska mycket bättre än Sonys PSP.
↗ till inläggetJapp, DS har sålt mycket bättre.Jag kan ju inte komma och påstå detta eftersom att jag inte har några riktiga bevis..
Men om jag inte har fattat fel så har Nintendos DS sålt ganska mycket bättre än Sonys PSP.
Nu startar jag ett fan boy-krig!
HOL KEFTEN DIN FISK PSP EGGER ALLA BANAN
↗ till inlägget3DS HAR MARIO OCH ZELDA ÄPPLENu startar jag ett fan boy-krig!
HOL KEFTEN DIN FISK PSP EGGER ALLA BANAN
PSP HAR TEKKEN OCH METAL GEAR SOLID OCH LITTLE BIG PLANET OCH ROCK BAND OCH
LOCO ROCO OCH MASSA ANDRA SAKKER CHIPS
Men det är givetvis en smaksak. :D
Hur fan spelar man Rockband på PSP? Det kan ju knappast vara roligt..
Btw sluta med allt offtopic nu, annars anmäler jag.
Såg trailer för Kid Icarus(stavning? :s) på Yuotube, verkade najs :)
↗ till inläggetHoppas att dom ändrar rösten till Pit, han låter ju cp. Fast det verkar ju rätt så najs ändå.Hur fan spelar man Rockband på PSP? Det kan ju knappast vara roligt..
↗ till inläggetHur fan spelar man Rockband på PSP? Det kan ju knappast vara roligt..
Rock Band är faktiskt skit-roligt på PSP. Prova det om du har chansen.
Givetvis är det en smaksak, men dem har helt rätt. Det är ett awesome spel. Älskar hur Gamereactor sa att det är bättre än Guitar Hero till NDS.
Anmäl mig om ni vill! ;o
↗ till inläggetOkAnmäl mig om ni vill! ;o
Ska börja spara så att man kan köpa ett 3ds.
Många bra remakes är på g.
Har precis upptäckt att Nintendo arbetar på Super Mario 3D som det kallas för tillfället. Jag längter efter trailer!
Men det är sjukt många lovande spel som ska släppas till 3DS. Kanske lite för många faktiskt.
Man väntar man ju på ett fungerande flashkort, då hinner priset sjunka lite också kanske.
Nu märkte jag att det ska komma ett spel som kallas Donkey Kong 3D. Uppföljare till Donkey Kong 64? Pepp!
Det är fan dags för ett nytt Donkey Kong snart...
↗ till inläggetKommer ju ett till Wii, det visades upp på E3 men grafiken i början fick mig att tro att det var till DS :(Det är fan dags för ett nytt Donkey Kong snart...
Undrar hur Pokémon spelen till 3DS kommer bli 8)))
Jag kommer lätt köpa den. Oavsätt pris.
ps. Det kommer även finnas en spak som gör att 3d byts ut mot vanlig 2d om man blir trött pá 3d:n
↗ till inläggetSå du skulle köpt den om den hade kostat 5k?Jag kommer lätt köpa den. Oavsätt pris.
ps. Det kommer även finnas en spak som gör att 3d byts ut mot vanlig 2d om man blir trött pá 3d:n
↗ till inläggetJag kommer lätt köpa den. Oavsätt pris.
Inte direkt en spak utan mer en sån där slider grej man hadde för att sänka och höja volymen på ds och ds light.
Vad jag har uppfattat ska man med den kunna ställa in med den hur mycket 3d man vill ha.