💬
Logga in
Fuska.se

Event Jirachi Sökes

14 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Jag använde ar kod allt spårades ut som raderade mitt party där min jirachi va och nu har jag ingen event jirachi så snälla byt med mig. Jag kan fixa vilken pokemon som helst! Ni får bestämma vilken pokemon som helst, vilken level, vad den ska

hålla, Och hur mycket iv och ev ska den ha och den som byter med mig får pokemon får bestämma vilken nature som helst.

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Jag använde ar kod allt spårades ut som raderade mitt party där min jirachi va och nu har jag ingen event jirachi så snälla byt med mig. Jag kan fixa vilken pokemon som helst! Ni får bestämma vilken pokemon som helst, vilken level, vad den ska

hålla, Och hur mycket iv och ev ska den ha och den som byter med mig får pokemon får bestämma vilken nature som helst.

det luktar skumt här... om du kan fixa vilken som helst så varför inte fixa fram en ny. men jag kanske kan byta med dig......
Nivå 6 · Fuskare

Minns jag inte fel så var denna event Jirachi inte bytbar.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #4

Jag kan bara fixa de pokemonen som finns i platinums national pokedex.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Jag kan bara fixa de pokemonen som finns i platinums national pokedex.

asså e du säker med tanken på nature....
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #6

Jag använder ar.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Jag använder ar.

Kan du få en mew?

4 Jul 2010
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #8
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag använder ar.

Kan du få en mew?

Japp även shiny.

7 Jul 2010
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #9

Jag ändrar statsen också som 999 på varje stats

8 Jul 2010
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

En fråga, varför skulle man vilja byta en äkta event-jirachi mot nån hackad pokémon?

9 Jul 2010
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

En fråga, varför skulle man vilja byta en äkta event-jirachi mot nån hackad pokémon?

En fråga, varför skulle man inte vilja byta en pokemon som har så mycket EV man vill?
Nivå 7 · Fuskare

För att han kanske inte ens kan hacka EVs rätt, så att Pokémonen har 999 i stats men 0 i EVs och IVs och nollställs till vanliga stats när man har den i boxen? Eller så kanske har ger den max EVs i allt, så att den blir helt illegit och inte ens kan användas i PBR. Den kommer säkert att vara illegita även om det inte händer. Det är skitsvårt att hacka en Pokémon som ser legit ut.

12 Jul 2010
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #13
↗ till inlägget

För att han kanske inte ens kan hacka EVs rätt, så att Pokémonen har 999 i stats men 0 i EVs och IVs och nollställs till vanliga stats när man har den i boxen? Eller så kanske har ger den max EVs i allt, så att den blir helt illegit och inte ens kan användas i PBR. Den kommer säkert att vara illegita även om det inte händer. Det är skitsvårt att hacka en Pokémon som ser legit ut.

Det är svårt att skilja en äkta och en pokesav pokemon om man lägger lite tid på det. Jag ändrar statsen så de är de äkta statsen.

Nivå 7 · Fuskare

Kan du trash bytes och PID-fixning så att den ser ut som att den är genererad av RNGn och andra såna grundläggande saker?

Nivå 12 · Mästerfuskare

Känner mig lat som bara använder två DS, fixar distro-rom och laddar ner pkmnen själv. :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in