💬
Logga in
Fuska.se

Göra Ett Spel..

75 svar · startad · 🔒 låst

Trådstartare #1

Hej vi kommer nu försöka få ihop en grupp på ca 10 personer som tillsammans ska göra ett online spel här via fuska.se

Vi kommer behöva bra programmerare och sådant spelet kommer bli ett (simpelt) Stick figure town game så ni vet mer info kommer till sådana som vill vara med.

tack i förhand

Ps. HELLST INGA p12- som sitter i ämnet och lodar sej...

↗ till inlägget

Hej vi kommer nu försöka få ihop en grupp på ca 10 personer som tillsammans ska göra ett online spel här via fuska.se

Vi kommer behöva bra programmerare och sådant spelet kommer bli ett (simpelt) Stick figure town game så ni vet mer info kommer till sådana som vill vara med.

tack i förhand

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Vill du inte vara med folk i din egen åldersgrupp? =D

Och ja, göra ett online spel är inte simpelt.

Trådstartare #3
↗ till inlägget
↗ till inlägget

tack i förhand

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

.................... Menade inte så menade att jag inte skulle dra igång ett projekt som tar år liksom som sådana spel som The West gladiatus osv osv osv osv menade att vi skulle dra iggr ett litet projekt där vi ska göra ett stick figure town game inte nå jäkla stort projekt..-.................

↗ till inlägget
↗ till inlägget

tack i förhand

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

.................... Menade inte så menade att jag inte skulle dra igång ett projekt som tar år liksom som sådana spel som The West gladiatus osv osv osv osv menade att vi skulle dra iggr ett litet projekt där vi ska göra ett stick figure town game inte nå jäkla stort projekt..-.................

Öh jo, det är ett stort projekt.

Online spel gör man inte genom att trycka på en knapp -.-

Trådstartare #5

Asso det tar ca 1 månad att göra ett spel vi klarar det asso sluta skriva här om du inte ska vara med eller inte har något viktigt att tillägga...

↗ till inlägget

Asso det tar ca 1 månad att göra ett spel vi klarar det asso sluta skriva här om du inte ska vara med eller inte har något viktigt att tillägga...

Ingen kommer vara intresserad, just face it.

Det är busenkelt att göra onlinespel ju :visslar:

Vilket språk har du tänkt att använda dig av?

Trådstartare #8

Hur menar du språk svenska engelska???+ eller programerings språk?? xD Dålig fråga....... (av mej asso)

Programmerings språk ja.

↗ till inlägget

Hur menar du språk svenska engelska???+ eller programerings språk?? xD Dålig fråga....... (av mej asso)

*facepalm*

Känner på mig att ni kommer faila.

Jag med men man ska inte känna sig cool för det och posta såsom CrazyCake gjorde.

↗ till inlägget

http://dreamtmwa.org/Smileys/default/Facepalm14.gif

Jag kan inte koda och om jag kunde det skulle jag inte vara intresserad.. men får väl önska dig lycka till med ditt onlinespel :) (du lär behöva det..)

Senast ändrad:

Trådstartare #13

Lägger ner allt !!!!!!! Har inte tid till detta just nu fick just reda på att jag skulle göra spela en Counter strike 1.6 match med mitt lag om 1 månad och vi skulle träna 1 timme per dag kl 9-10 (bara då jag har tid med programmering)

↗ till inlägget

Lägger ner allt !!!!!!! Har inte tid till detta just nu fick just reda på att jag skulle göra spela en Counter strike 1.6 match med mitt lag om 1 månad och vi skulle träna 1 timme per dag kl 9-10 (bara då jag har tid med programmering)

Yea right. Dirr efter alla tackade nej och tyckte att du var n00bzor så kom du på att du hade match?

Aja lycka till.

↗ till inlägget

Jag med men man ska inte känna sig cool för det och posta såsom CrazyCake gjorde.

↗ till inlägget
Hahahhaha.

WASD: Jag försöker inte leka cool, jag försöker få han att inse att det är ett väldigt svårt projekt.

↗ till inlägget

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

↗ till inlägget
Ingen kommer vara intresserad, just face it.
"Försöka vara cool" kanske var fel uttryck då, men jag hoppas du förstår vad jag menar. Vara otrevlig är väl ett bättre uttryck.

Ett spel har aldrig slutförts här på fuska va? : p

↗ till inlägget

Jo, http://www.fuska.se/forum/WASD_RPG-t126782.html

Fast det går ju självklart att utveckla mer, men jag anser att det är slutfört.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jo, http://www.fuska.se/forum/WASD_RPG-t126782.html

Fast det går ju självklart att utveckla mer, men jag anser att det är slutfört.

aah, sweet ;D

Nått gammalt spel jag gjorde med har slutförts. Men som Crazycake sa så verkade han inte veta så mycket om det. Men onlinespel och onlinespel är inte riktigt samma sak (fattar ni hur jag menar?).

Onlinespel: Som cs, wow osv. Man spelar med andra spelare via internet.

Onlinespel: Som flashspel. Man spelar via en browser.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.