Tips på effects, till Adobe after effects?
Adobe After Effects Cs5
↗ till inläggetTips på effects, till Adobe after effects?
har du fulla versionen den kostar ju $999 :o
↗ till inläggetHär hittar du en massa guider. Brukade följa dessa när jag hade mitt ae installerat.Tips på effects, till Adobe after effects?
↗ till inlägget↗ till inläggetHär hittar du en massa guider. Brukade följa dessa när jag hade mitt ae installerat.Tips på effects, till Adobe after effects?
http://www.videocopilot.net/tutorials/
Tack Raptomex! :)
Mjo, Andrew Kramer är nog bäst på att lära ut Adobe After Effects.
↗ till inläggetMjo, Andrew Kramer är nog bäst på att lära ut Adobe After Effects.
sant så sant :)
↗ till inläggetfår man göra det här altså prata om sånt :huh:laddat ner
↗ till inlägget↗ till inläggetfår man göra det här altså prata om sånt :huh:laddat ner
Det va därför han hade en spoiler :_
↗ till inläggetNej, men han gör det ändå.↗ till inläggetfår man göra det här altså prata om sånt :huh:laddat ner
Men jag behöver hjälp med action essentials 2. Kan någon ge mig det? Free?:)
↗ till inläggetMen jag behöver hjälp med action essentials 2. Kan någon ge mig det? Free?:)
Köp det! Du anar inte hur mycket pengar, tid och jobb Andrew lägger ned på att göra det där.
↗ till inläggetGratis tutorialsarna är bra! Räcker inte dem får du betala vafan.. som 95a sa Andrew lägger ner tid och pengar på det här.. det är hans jobb. Skulle du vilja jobba och inte få betalt för allt du gör?Men jag behöver hjälp med action essentials 2. Kan någon ge mig det? Free?:)
Dessutom jobbar Andrew inte för ett av dom där stora onda företagen som får mer pengar en vad dom förtjänar. (Villket vi intalat oss så det känns som man gör rätt sak när man laddar ner deras produkter)
Kan man se på reklamfilmer osv. om en film är gjord med After Effects? Om man tar denna film som exempel, det verkar ju vara gjord i After Effects med tanke på att dom har använt green-screen.
↗ till inläggetKan man se på reklamfilmer osv. om en film är gjord med After Effects? Om man tar denna film som exempel, det verkar ju vara gjord i After Effects med tanke på att dom har använt green-screen.
Greenscreen kan användas med flera hundra olika program, det behöver inte just vara med AE. Stora företag så som Warner Bros använder oftast egengjorda program, som ingen annan får komma åt.
Men.. vissa delar av den kan säkert vara gjorda i AE men det finns andra program man kan ha gjort det i också.
↗ till inlägget↗ till inläggetKan man se på reklamfilmer osv. om en film är gjord med After Effects? Om man tar denna film som exempel, det verkar ju vara gjord i After Effects med tanke på att dom har använt green-screen.
Greenscreen kan användas med flera hundra olika program, det behöver inte just vara med AE. Stora företag så som Warner Bros använder oftast egengjorda program, som ingen annan får komma åt.
↗ till inläggetMen.. vissa delar av den kan säkert vara gjorda i AE men det finns andra program man kan ha gjort det i också.
Aha, då förstår jag. Trodde att After Effects var det stora, som typ alla företag o så använde :) tänkte inte på att dom kanske har sina egenutvecklade program.
↗ till inläggetAha, då förstår jag. Trodde att After Effects var det stora, som typ alla företag o så använde :) tänkte inte på att dom kanske har sina egenutvecklade program.
Finns ju fortfarande vissa som använder AE, som på jay leno så var det ett intro gjort i AE följt av Andrew Kramers tutorial. :lol: