Nepp
Nepp
↗ till inläggetJa det var det faktiskt.är det Battletoads & Double Dragon?
@ KeeperofMee's bild
Allods Online?
Det är ju inte keeperofme's bild vi ska gissa på.
↗ till inläggetDet är detta vi ska gissa på.
Lär er reglerna, 12 timmar EFTER ATT PERSONEN SOM LA UPP BILDEN SA ATT ETT SVAR VAR RÄTT.
Vi ska inte gissa på den längre eftersom att GumPirate har gissat rätt.
Aha, men då får vem som helst lägga upp en bild nu, eftersom det har gått 12 tmmar efter han sa det.
Heroes of Might and Magic 1?
↗ till inläggetDet har bara gått 6 timmar så jag väljer bild
Du är oseriös va?
@NUKE, master of magic
↗ till inläggetIdag, 12:44:56
↗ till inläggetIdag, 12:44:56
Vad pratar du om? Det är NUKE's bild som gäller
↗ till inlägget
Idag, 12:44:56
Ne han sa att jag hade rätt 12:44 då är det väll jag som ska skicka in en bild eller har jag fel?
↗ till inlägget
Ne han sa att jag hade rätt 12:44 då är det väll jag som ska skicka in en bild eller har jag fel?
Han sa att du hade rätt IGÅR 13:35 (edit), 18 timmar sen, sen förtydligade det idag 12:44, men det är irrelevant
↗ till inlägget
Han sa att du hade rätt IGÅR 12:44, 18 timmar sen
QUOTE(GumPirate @ 10/07-2010 22:44:01) *
är det Battletoads & Double Dragon?
Ja det var det faktiskt.
↗ till inläggetDet är det här inlägget som räknas, igår 13:35, du postade inte en bild inom 12 timmar och därför gäller nuke's bildGumpirate hade rätt. Fast jag visste inte om man skulle ochså skriva vilken serie av spelet är det. Eller ska man bara svara på namnet. Som typ nån postar Super mario bros räcker det med att man skriver mario?
↗ till inläggetJaha jag trodde det var den andra FAIL på mig↗ till inläggetDet är det här inlägget som räknas, igår 13:35, du postade inte en bild inom 12 timmar och därför gäller nuke's bildGumpirate hade rätt. Fast jag visste inte om man skulle ochså skriva vilken serie av spelet är det. Eller ska man bara svara på namnet. Som typ nån postar Super mario bros räcker det med att man skriver mario?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in