Det är då ingenting som duger.
Kan Nån Regomendera Ett Köp Spel Jag Kan Köpa
a men det är inte mitt fel att jag inte får köpa såna saker
Fable1, är du 12 eller något liknande? :o
nej men har stränga föräldrar
↗ till inläggetdet såg kull ut men det är så att man bara betala när man köper spelet sen inge mer
↗ till inläggetNej. Det kostar i månaden.nej men har stränga föräldrar
↗ till inläggetdet såg kull ut men det är så att man bara betala när man köper spelet sen inge mer
typiskt annars hade det varit perfekt
får väll testa tibia då hoppas bara inte datorn blir allt för seg efteråt
har hört att det ska vara nåt som inte kostar i månaden
spela något rfiktigt bra gratis online spel
som vad alla dom bästa slutar funka
↗ till inläggetMan måste köpa speltid till APB (Efter att gratistiden man fick när man köpte spelet tagit slut)
Som det här^^
↗ till inläggetsom vad alla dom bästa slutar funka
Det är väl skönt att inte ha några fysiska spelförpackningar? Tycket det bara är positivt.
www.mmorpg.com
www.mmohut.com
www.onrpg.com
Välj och vraka genom dessa sidor.
↗ till inläggetjag kan inte ladda ner alla dom då blir datorn så jävla seg
↗ till inlägget↗ till inläggetjag kan inte ladda ner alla dom då blir datorn så jävla seg
Han sa aldrig alla.
Och alla är inte gratis där.
↗ till inläggetför det laddar man ner på en hemsida jag vill ha ett man köper eftersom jag inte har nåt sånt spel alls och jag gillar inte grafiken så bra på starcraft 2 vill ha mer wow liknande
Starcraft 2 och WoW är väl uppbyggda på samma grafikmotor? Tungt modifierade, givetvis.
↗ till inlägget
Han sa aldrig alla.
nej men det kommer ta en evighet att testa alla det är så många så jag inte ens kan bestämma mig för vilket jag ska testa först
↗ till inlägget↗ till inläggetjag kan inte ladda ner alla dom då blir datorn så jävla seg
Han sa aldrig alla.
nej men det kommer ta en evighet att testa alla det är så många så jag inte ens kan bestämma mig för vilket jag ska testa först
Det tar en evighet och din dator klarar inte ladda ner alla.