💬
Logga in
Fuska.se

Gta V

69 svar · startad

Trådstartare #1

Jag skulle tycka det var fränt om GTA V utspelade sig iden namnlösa stan i GTA 2.

Fast den stan ska vara Carcer City i Manhunt som också är av Rockstar Games, den är omtalad i GTA IV ex. kolla i polisregistret på internet så ser du att några kommer från Carcer City. Vissa som blir påkörda skriker: You drive like you came from Carcer City!!!

Också ska man kunna åka bil till Liberty City, Vice City och San Andreas, med 30 (Verkliga) minuter motorväg emellan.

En helt ny stad skulle jag inte tacka nej till.

2 Jul 2010
↗ till inlägget

Jag skulle tycka det var fränt om GTA V utspelade sig iden namnlösa stan i GTA 2.

Fast den stan ska vara Carcer City i Manhunt som också är av Rockstar Games, den är omtalad i GTA IV ex. kolla i polisregistret på internet så ser du att några kommer från Carcer City. Vissa som blir påkörda skriker: You drive like you came from Carcer City!!!

Också ska man kunna åka bil till Liberty City, Vice City och San Andreas, med 30 (Verkliga) minuter motorväg emellan.

VC,LC och SA är ju typ öar,alltså borde det vara bättre med flyg eller båt än motorväg.

Men helst en ny delstat med öken,städer,skogar och berg.Som SA fast större.

Göteborg skulle vara coolt!

11 Jul 2010

Skulle vara kul om de kunde ha med hela New York.

GTA V stockholm. med Mona Sahlin.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

GTA V stockholm. med Mona Sahlin.

Känner du någon miljonär som är spelintresserad är nog det möjligt ;)

Skulle vara asnice om man var Nico och sprang runt i New York som ska vara riktigt likt verkligheten.

12 Jul 2010

Sverige såklart.

Vore ju coolt och kunna bomba runt med en tank :D

14 Jul 2010

Ska det komma ut GTA V?? I såfall när??

17 Jul 2010
↗ till inlägget

Ska det komma ut GTA V?? I såfall när??

Det ryktas om shainghai.. :P

Kommer nog suuuga.

18 Jul 2010

Jerusalem säger jag bara. B)

Buttsex i Brasilien, där finns det säkert gangsters.

Vice City vore ju det bästa. Skön stämning i den staden.

21 Jul 2010
↗ till inlägget

rätt bra idé måste jag säga
25 Jul 2010
↗ till inlägget
↗ till inlägget

rätt bra idé måste jag säga

Riktigt grym. synd att rockstar inte tänker långt och gör EN lame stad..

Man borde få välja vilken sorts gangster man ska vara också! Tex att man kan vara en rapp gangster med low riders och sånt, eller typ 50 årig maffia.. eller liknande ^_^

26 Jul 2010
↗ till inlägget

Jerusalem säger jag bara. B)

Bagdad säger jag ! :)

Senast ändrad:

28 Jul 2010

Mogadishu B)

yawr.

29 Jul 2010

Madaskar!

3 Aug 2010

Du menar väl Madagaskar!?! <_< :rolleyes: B) :lol: