du jag är 14 punkt slut så alla sluta säg att jag är liten
Vem Har Habbo ? .
↗ till inläggetAnnars kom Habbo ett x antal år innan blipville vad jag vet :rolleyes:habbo har alltid varit ett p12 ställe en exakt kopia av blipville
Och ofta du är 14? :P
Varför visar du inte det om du är trött på att folk kallar dig liten då?
ser du ingen tror att jag är 14 vad vill du jag ska göra skicka foton eller
↗ till inläggetser du ingen tror att jag är 14 vad vill du jag ska göra skicka foton eller
Gärna :'ddd
↗ till inläggetÄndra på din information skriv in ditt födelse datum och kryssa för att du kille så att det står P14(om du nu är det) bakom ditt namn..ser du ingen tror att jag är 14 vad vill du jag ska göra skicka foton eller
↗ till inläggetser du ingen tror att jag är 14 vad vill du jag ska göra skicka foton eller
börja med att mogna till lite ;)
Loggade in lite förut, förjävligt ._.
↗ till inläggetKänner mej gammal när jag loggar in där. 100+ saker nytt.. :S↗ till inläggetser du ingen tror att jag är 14 vad vill du jag ska göra skicka foton eller
börja med att mogna till lite ;)
Loggade in lite förut, förjävligt ._.
↗ till inläggetjaha så synd att jag inte har en sån sorts kamera då gå in och kolla min presentation då↗ till inläggetser du ingen tror att jag är 14 vad vill du jag ska göra skicka foton eller
Gärna :'ddd
↗ till inläggetVärre, zombie-screamer.Hemsidan du skrev vågade jag inte gå in på, säkert nån jobbig rick roll. :D
↗ till inläggetHah :D a09z din fjolla.. :/↗ till inläggetVärre, zombie-screamer.Hemsidan du skrev vågade jag inte gå in på, säkert nån jobbig rick roll. :D
Har men tröttnat och är inte lika aktiv.
Kommer inte på rum jag kan bygga längre, kompisarna går å kommer.
orkar inte ha igång ngt projekt man måste vara så aktiv då.
habbo suger!
Var för ska man slösa pengar på att köpa möbler på ett spel när man kan köpa möbler på riktit!
(stava lite fel)
Möbler på riktigt är mycket dyrare, och troligen så räcker det med möbler hos oss.
Habbo är för att ha kul och göra saker, men tyvärr så är det inte roligt för mig.
↗ till inläggetMöbler på riktigt är mycket dyrare, och troligen så räcker det med möbler hos oss.
Habbo är för att ha kul och göra saker, men tyvärr så är det inte roligt för mig.
Inte roligt för mig!
Man måste betala habbo mynt för NÄSTAN allt!
↗ till inlägget↗ till inläggetMöbler på riktigt är mycket dyrare, och troligen så räcker det med möbler hos oss.
Inte roligt för mig!
Måste man på riktigt också.
Skillnaden är väl att "möblerna" du köper på habbo är virtuella. Aka, not real at all.
↗ till inlägget↗ till inläggetMöbler på riktigt är mycket dyrare, och troligen så räcker det med möbler hos oss.
Inte roligt för mig!
finns mycket man kan göra utan att betala något o_O gå runt i rum, sitta å prata med kompisar förr kunde man spela snowstorm och grejs, vet inte om det fortfarande går...