↗ till inläggetFrågade mamma om jag fick diska och torka av borde varenda gång vi äter per dag. varenda dag. jag får 500 kr i månaden
är det mkt?
↗ till inläggetFrågade mamma om jag fick diska och torka av borde varenda gång vi äter per dag. varenda dag. jag får 500 kr i månaden
är det mkt?
↗ till inläggetNej, det är ganska normalt imo.. :huh:↗ till inläggetFrågade mamma om jag fick diska och torka av borde varenda gång vi äter per dag. varenda dag. jag får 500 kr i månaden
är det mkt?
↗ till inläggetJa, det är mycket, men vad vet jag, jag får barnbidraget till mitt personliga konto utan att göra nåt alls.↗ till inläggetFrågade mamma om jag fick diska och torka av borde varenda gång vi äter per dag. varenda dag. jag får 500 kr i månaden
är det mkt?
↗ till inläggetSjälv va sånt ett måste.. om någon av barnen hos pappa inte gjorde det så ryckte han internet för oss alla..Frågade mamma om jag fick diska och torka av borde varenda gång vi äter per dag. varenda dag. jag får 500 kr i månaden
↗ till inlägget↗ till inläggetSjälv va sånt ett måste.. om någon av barnen hos pappa inte gjorde det så ryckte han internet för oss alla..Frågade mamma om jag fick diska och torka av borde varenda gång vi äter per dag. varenda dag. jag får 500 kr i månaden
lol
Att göra hushållsarbete är självklart. Inte ska man få pengar för det, tycker jag. Lär dig, unge man.
↗ till inläggetInte köpa saker. Bästa sättet att tjäna pengar.
Då sparar man.
Hitta nån grej i halvtaskigt skick, fixa till, sälj.
Bilar t.ex.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in