💬
Logga in
Fuska.se

Watta F**k ? :o

27 svar · startad

↗ till inlägget

Frågade mamma om jag fick diska och torka av borde varenda gång vi äter per dag. varenda dag. jag får 500 kr i månaden

är det mkt?

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Frågade mamma om jag fick diska och torka av borde varenda gång vi äter per dag. varenda dag. jag får 500 kr i månaden

är det mkt?

Nej, det är ganska normalt imo.. :huh:
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

är det mkt?

Ja, det är mycket, men vad vet jag, jag får barnbidraget till mitt personliga konto utan att göra nåt alls.
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Själv va sånt ett måste.. om någon av barnen hos pappa inte gjorde det så ryckte han internet för oss alla..
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Själv va sånt ett måste.. om någon av barnen hos pappa inte gjorde det så ryckte han internet för oss alla..

lol

26 Jul 2010
Nivå 0 · Nykomling

Att göra hushållsarbete är självklart. Inte ska man få pengar för det, tycker jag. Lär dig, unge man.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Inte köpa saker. Bästa sättet att tjäna pengar.

Då sparar man.

Hitta nån grej i halvtaskigt skick, fixa till, sälj.

Nivå 0 · Nykomling

Bilar t.ex.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in