💬
Logga in
Fuska.se

Battlefield 2 Problem!

19 svar · startad · 🔒 låst

snälla hjälp jag har googlat jätte mycket jag tänkte sätta liv i min gamla windows 98 burk och installera battle field 2 men det funkar inte utan skärmen blir bara svart och cd läsaren går jätte fort och sen får jag en blue screen har googlat jätte mycket snälla hjälp migg ps tycker ni att battle field 2 är bra?? diskutera gärna det och vad det kan vara för problem ds

Nivå 10 · Veteranfuskare

Har du testat att programmerat om datorn? Det funkade för mig.

Nivå 6 · Fuskare

aa rätt bra försökte installera det idag men de gick inte kolla min tråd!!!

ok ska testa programmera om datorn vart är min windows 98 diskett???? vad tycker ni om bettel field 2????

Nivå 6 · Fuskare

aa gör det det funka för mig när det blev så för mig så gör det det funka för mig :D

Nivå 10 · Veteranfuskare

Den kanske ligger under datorn? Jag minns att min gjorde det för länge sen.

↗ till inlägget

Den kanske ligger under datorn? Jag minns att min gjorde det för länge sen.

TACK!!!!!!!!!!! jag hittad e den under datorn jag minns nu att jag limmade fast den med karlssons klister våren -99 för att lätt kunna hitta den men nu är problemet att den binära omprogrammeringsinfoirmationen har lim på sig så att den rä cp typ som en vit som är svartt vet nån vad jag ska göra för att få den normalt så jag kan programmera om? kanske lite ot sorry men ja måste ju programmera om för att få det att funka sorry
Nivå 6 · Fuskare

fråga din pappa han vet nog :cool:

↗ till inlägget

nej han vet inte han kan inget om sånt!!! han är ica handlare hur tänkte du nu <_< <_< <_<

edit: dess utom hittade jag den du kanske ska LÄSA tråden :angry:

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

tycker du borde köpa en ny diskett. det finns tyvärr inget annat att göra.

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

nej han vet inte han kan inget om sånt!!! han är ica handlare hur tänkte du nu <_< <_< <_<

ok men han kanske vet sådant ändå jag menar han kanske har hand om programmen när jman på ica väljer frukt å så så å väger man de o så du vet den datorn
↗ till inlägget
↗ till inlägget

ok men han kanske vet sådant ändå jag menar han kanske har hand om programmen när jman på ica väljer frukt å så så å väger man de o så du vet den datorn

OK ja fatta vad u mena nu :student:

↗ till inlägget
tycker du borde köpa en ny diskett. det finns tyvärr inget annat att göra.
hör du vad vill du varför ska jg köpa n

y diskett vart kan jag köpa en jag ringde till kjell och kompany där min farbror är kjell och kompany handlare och han sa att de bara har vista och windows 7 som min dator inte klarar !!!!!!! snälla säg så jag kan programmera om datorn

Nivå 6 · Fuskare

har du en dvd-spelare? :cool:

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

du måste köpa en ny dator finns inget annat sätt. sorry. :(

Nivå 6 · Fuskare

håller med humppa kan vara så min kompis gertrud de hände så för henne e ledsen ::( men bra sen när du kan spela battlefield är ett bra spel!! :D

↗ till inlägget

har du en dvd-spelare? :cool:

ja jag har en dvd spelare från philips den kan till och emd spela in program från discovery ja köpte den på kjell och kompany

↗ till inlägget
jo snälla säg ett annat sett det måste finnas ett för jag ringde min farbror o han sa att de inte har datorer med windows 98 heller snälla säg jag kan inte ha råd med windows 7 det är säkert jätte dyrt huir mcyekt kostar det???
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

jo snälla säg ett annat sett det måste finnas ett för jag ringde min farbror o han sa att de inte har datorer med windows 98 heller snälla säg jag kan inte ha råd med windows 7 det är säkert jätte dyrt huir mcyekt kostar det???

tror de kostar typ bara 4 tusen men om du har tur kan du hitta för bara 3700
↗ till inlägget
↗ till inlägget

tror de kostar typ bara 4 tusen men om du har tur kan du hitta för bara 3700

Ok TaCk Så MyCkEt JaG sKa FrOgA mIn PaPpA sEn oM jAg FåR kÖpA hAn äR iCa HaNdLaRe
4 Sep 2010
Nivå 6 · Fuskare

ok najs hur gick det? :D

8 Sep 2010
Nivå 9 · Veteranfuskare

Vilket ICA handlar din pappa på?

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.