Jag undrar om det är nån som vet om sly 4 kommer ut och när
Nån Som Vet När Sly 4 Kommer Ut
Kommer det ens ut spel till Playstation 2 nu för tiden? Om det skulle komma ett Sly 4 så är jag 99,99% säker på att det är till Playstation 3.
Ja men eftersom det var på playstation 2 dom andra är på så blev det så att jag skapade tråden här en moderator får flytta den om denna fråga inte passar in här
Jo, men jag tror inte att man satsar på att göra ett nytt sly-spel till ps2.
Så om ett sly 4 kommer, så kommer det till ps3.
Ja men det tänkte väll inte jag på skapade tråden här för att dom andra sly spelen är på playstation 2
Ratchet & clank fanns innan ps3 även "bara" på ps2. Men nu finns det även på ps3. De satsar inte ett dugg på ps2 nu längre knappt..
Ja men jag kan inte precis flytta den till playstation 3 själv
I dagsläget håller Sucker Punch på med utvecklingen av Infamous 2 så ett Sly 4 lär dröja ett tag, eller så kanske dem har valt att lägga ner serien, vad vet jag.
Dom borde inte lägga ner en sån bra serie
↗ till inlägget^this.Dom borde inte lägga ner en sån bra serie
Jag har iförsej bara kört Sly 3, men den hade den bästa storylinen 4ever.
Det är sly 3 som är det bästa sly då borde fyran vara ännu bättre om det kommer men jag förstår inte hur dom ska lyckas göra en fortsättning efter det som hände i slutet av trean
fable, LÄR DIG SKRIVA KORREKT FOR FUCK SAKE. Går knappt att läsa dina inlägg.
Du kan väl googla på saken?
Skriv "Sly 4 expected release/Sly 4 release Ps2" eller något?
Jag skriver som jag vill
Men du gör det lättare för alla andra om du skriver så vi förstår mer än enstaka ord. Du gör vår vistelse på sidan mer trivsam då.
Jag förstår inte varför det är så svårt att förstå vad jag skriver
↗ till inläggetnä int ja elleJag förstår inte varför det är så svårt att förstå vad jag skriver
Iallafall, efter några snabba google sökningar så finns det inget release date.
Jag har sett massor av sly 4 men alla tror olika om när det kommer ut
↗ till inläggetJag undrar om det är nån som vet om sly 4 kommer ut och när
kommer inte ut vad jag vet