💬
Logga in
Fuska.se

Dagshändelser I Wow.

1 524 svar · startad

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Gick just förbi min milstolpe att få över 15K guld.

Vilket knep använde du :P? Du hade ju inte mycket guld innan minns jag.

Själv farmar jag honor.

Det var när jag hade så lite guld som jag började läsa om hur jag skulle få mer och blev intresserad. :P

Man behöver bara veta hur man ska använda sina proffesions rätt så kan man dra in hur mycket som helst!

Jag började med att lyssna på call to auction och började senare läsa just my two copper så det är nog bra att börja med :)

Sorry för att jag inte svarat tidigare ;P

Senast ändrad:

25 Sep 2010

Great, just great. >_>

post-39824-1285410174_thumb.jpg

26 Sep 2010

Dödade en Horde mage som hade 27k hp medans jag bara har 19k.. Jag är ju rogue :P

Min taktik fungerar ganska bra faktiskt, magen tog lite hp på mig för att det var han som attackera mig :P

Min taktik:

1.Vanish

2.Sap

3.Ambush

4.Kidney Shot

5.Shadow Dance

6.Ambush 3 gånger

7. Sen dog den :P

Speccar- Sublety och Assassination :D

↗ till inlägget

Dödade en Horde mage som hade 27k hp medans jag bara har 19k.. Jag är ju rogue :P

Min taktik fungerar ganska bra faktiskt, magen tog lite hp på mig för att det var han som attackera mig :P

Min taktik:

1.Vanish

2.Sap

3.Ambush

4.Kidney Shot

5.Shadow Dance

6.Ambush 3 gånger

7. Sen dog den :P

Speccar- Sublety och Assassination :D

Måste varit en skillad mage

Just nu så e jag ICC för första gången :)

Vet inte ett piss, Alla tjatar på mig...

27 Sep 2010

Köpte scrlet boots och vann Deadman's hand! = fullt scarlet set ;D lvl 39 så awesome i pvp nu

http://data.fuskbugg.se/skogsturken/-scarlet.jpg

Senast ändrad:

DBW!!!!!!! :D Så glad jag är.

↗ till inlägget

/2 trade: windoob ninja dbw do nt go reid with him. hes ninjaa!

Eller? :P

Gz iaf :D

Senast ändrad:

29 Sep 2010
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ja... min kompis ninja till mig, nu så tog bliz bort den. Great. Ägd jag blev.
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ja... min kompis ninja till mig, nu så tog bliz bort den. Great. Ägd jag blev.

ägd

Fick fjärrkontrollen av Coren direbrew idag. Inget mount än. :(

Just nu väntar jag på raiden, och förhoppningsvis oneshottar vi både putri och sindra hc inatt.

4 Oct 2010

Har kört ICC25 igen utan att nå leather wrist vill droppa.. :/ har aldrig sett den droppa på min rogue.

Gjort Icc25 med guilden idag, fick inget loot förutom två sanctified marks till något offspec jag inte ens har...

5 Oct 2010

Har geekat ptr ett tag nu :P Talentsen suger för 60s och kommer förmodligen twinka 70 på dom. Sen var det nån med mystsikt namn som bara funka när han whispra :o annars var det "Ambassador ?" Och jag fattar inte paladin/hunter systemet alls atm xD kommer ta ett tag tills man fattar.

post-58457-1286290047_thumb.jpg

6 Oct 2010

Jag har inte spelat värst mycket wow nu, så jag har inte dingat 80 med druiden ännu har iaf 10 bars till ding ;)

Hoppas på ding idag :)

8 Oct 2010

Geekar ännu mer ptr... Både daggern och blade droppades som aldrig droppar i live >.< prot speccen funkar som twink men inte dps för dte e bara för cp utan skillstorm eller x2 ashkandy.

http://data.fuskbugg.se/skogsturken/jo.jpg

Senast ändrad:

13 Oct 2010

Skulle bli "boostad" till 1800 i arena, men resto shamanen var bajs, vilket gjorde att vi lirade 4 games, vann 1.

Han körde inte med tremor totem, så jao, han dog ju när jag blev fearad och trinket var använd. Han körde tydligen inte med tremor så..

edit; han ragequitta, "thats it" och logga skype å kicka mig från teamet lol.

Senast ändrad:

Loggade in och det första jag fick göra var att byta gems på min hunter. Jag kör fortfarande MM eftersom det ger mig högst dps. I alla fall. Jag reforgade om lite haste till hit rating så att jag blev cappad, och sen ytterligare lite haste som fick bli reforgat till mastery. Testade lite dps på dummy, och när jag poppade alla mina cds gjorde jag cirka 9.4k dps och medelvärde 7.1k dps. När vi sedan raidade så gick det inte alls lika bra eftersom jag inte lärt mig focus riktigt än, och det var jobbigt att behöva hålla koll på både cooldowns, focus, procs och andra saker. Så där var inte dpsen riktigt bra utan runt 7-8k kanske 9k beroende på hur mycket tur jag hade med movement. Vi gjorde marrowgar heroic med svårighet och sedan fastnade vi på deathwhisper eftersom som många hade en helt ny rotation att lära sig så vi hade inte 100% focus, och dpsen var låg. Så vi callade raiden och vi ska lära oss spela våra klasser igen tills raiden imorgon.

Det var min dag. Dpsen med BM är åt helvete för övrigt. Kom inte över 4k.

Hatar den nya patchen, så jävla svårt att skaffa threat som tank, så failade stort på deathwhisper (som critical) pga det är skitmycket att hålla koll på, samt hade jag bara DBM..

Som healer är det jätte svårt att hålla koll på holy power, unitframes och CD's samt proccs.. allt ligger huller om buller.

15 Oct 2010

Kört 4 bg's, inte vunnit 1.

Ladda soulfire, BANG, använd Soulburn = instant Soulfire, och efter det, ännu en instant Soulfire från procc.

Fint.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in