↗ till inläggetUndrar bara en sak, hur craftar man? :o
För att ''crafta'' behöver man en workbench.
här är alla saker du kan Crafta http://minepedia.net/index.php?title=Crafting
:P
↗ till inläggetUndrar bara en sak, hur craftar man? :o
↗ till inlägget↗ till inläggetUndrar bara en sak, hur craftar man? :o
Hehe du var lite försen, hittade precis bag knappen och jag hade hittad den sidan för ett tag sen, men tack anyways
Hmm, min länk funkar inte längre. Hur spelar man gratis nu?
↗ till inläggetHmm, min länk funkar inte längre. Hur spelar man gratis nu?
Man använder min fil :B
↗ till inläggetMitt funkar fortfarande...Hmm, min länk funkar inte längre. Hur spelar man gratis nu?
↗ till inläggetK, men laddade ner på nytt (annan dator). Och då funkade det inte.↗ till inläggetMitt funkar fortfarande...Hmm, min länk funkar inte längre. Hur spelar man gratis nu?
Knappen "play offline" är grå.
↗ till inläggetK, men laddade ner på nytt (annan dator). Och då funkade det inte.↗ till inläggetHmm, min länk funkar inte längre. Hur spelar man gratis nu?
Mitt funkar fortfarande...
för du behöver ha spelat 1 gång online för att låsa upp Offline
Denhär filmen gör bara grejen mer episkt :D
Den är fanmade!
"As you dig, deeper and deeper, you realize that, your not alone."
↗ till inlägget↗ till inläggetHmm, min länk funkar inte längre. Hur spelar man gratis nu?
Mitt funkar fortfarande...
K, men laddade ner på nytt (annan dator). Och då funkade det inte.
för du behöver ha spelat 1 gång online för att låsa upp Offline
behövs ej, räcker med att lägga in en fil i appdata som gör så den "tror" att du kört online. bara att googla...
↗ till inläggetDenhär filmen gör bara grejen mer episkt :D
Den är fanmade!
"As you dig, deeper and deeper, you realize that, your not alone."
Grym film =)
Hur får ni tag i allt? (iron, diamond osv)
Använder ni invedit eller minar?
↗ till inläggetMinar. Hugg på så hittar du det till slut.Hur får ni tag i allt? (iron, diamond osv)
Iron/Järn finns det ju överflöd av. Det ska även gå att hitta järn under de första jordlagren.
Diamant finns runt omkring lava. Hittar du lava så hittar du även diamant där omkring.
Mycket möjligt det coolaste jag någonsin sätt
↗ till inlägget
Mycket möjligt det coolaste jag någonsin sätt
Wtf
↗ till inläggetFörsök hitta naturliga grottor, finns både mer ores och går snabbare än att göra en egen gruva.Hur får ni tag i allt? (iron, diamond osv)
↗ till inläggetprecis! :D↗ till inläggetFörsök hitta naturliga grottor, finns både mer ores och går snabbare än att göra en egen gruva.Hur får ni tag i allt? (iron, diamond osv)
här är det vanligaste ställen alla ores brukar ligga.
btw, snart kommer halloween updaten B)
det kommer bli awesome lol...
↗ till inlägget↗ till inläggetHur får ni tag i allt? (iron, diamond osv)
Försök hitta naturliga grottor, finns både mer ores och går snabbare än att göra en egen gruva.
precis! :D
LAYERS GREJEN!
HALLOWEN UPDATE!!!!
Just vad jag tänkte posta!
BTW, kommer nog upp med någon ny film om nå dagar!
↗ till inläggetprecis! :D↗ till inläggetHur får ni tag i allt? (iron, diamond osv)
Försök hitta naturliga grottor, finns både mer ores och går snabbare än att göra en egen gruva.
nej, fyfan! Då kommer nog Notch lägga till Herobrine. D: Kommer inte våga spela, skulle skita på mig om jag såg honom stå bakom mig.
Har kört Minecraft ett tag, köpte det för någon vecka sedan och survival är ju jävligt roligt. Har precis gjort en server som är uppe när jag är uppe (just nu dvs). Om någon vill lira lite så skicka iväg ett PM så ger jag dig IP adressen, kom ihåg att det är survival multiplayer och man behöver köpa spelet för att köra det ;)
↗ till inläggetHar kört Minecraft ett tag, köpte det för någon vecka sedan och survival är ju jävligt roligt. Har precis gjort en server som är uppe när jag är uppe (just nu dvs). Om någon vill lira lite så skicka iväg ett PM så ger jag dig IP adressen, kom ihåg att det är survival multiplayer och man behöver köpa spelet för att köra det ;)
Jag PMar dig!
Är den whitelist?
Tillbaka från några timmars spelande med PPP (fast han drog för 1-2 timmar sedan..)
Vi har byggt lite scccchnygga hus!
http://i53.tinypic.com/axbjwl.png
PMa för IP-adressen till min server (+whitelisting).
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in