:rolleyes:
:rolleyes:
Joy Division - Disorder
Pixies - Tame (live)
↗ till inläggetJa jävlar. Jag minns för ett par år sedan när jag var helt såld på Project Hate. Armageddon March Eternal spelades konstant, growling var det coolaste som fanns och såklart ljuva texter om Satan och änglar vars blod som skulle färga himmelen. Glada minnen.The Project Hate MCMXCIX - See the Filth Become Flames in This Furnace
Deicide - Bible Basher
http://www.smileyhut.com/smileys/headbang.gif
Pretty Lights - Total Fascination
Kan man lyssna på närsomhelst, lyssnar på detta när jag spelar wow eller har tråkigt och ska småvila.
Johnossi - What's the Point (Bassflow Remake)
Sånt här hör man när man går in i monki, alltid lika trevligt.
↗ till inläggetJohnossi - What's the Point (Bassflow Remake)
Sånt här hör man när man går in i monki, alltid lika trevligt.
Srsly. GTFO! Den Bassflow Remaken är en jävla skymf mot Johnossi och What's the point.
BMTH - It Never Ends
B)
^ The Pot är win. Lyssna på Rosetta Stoned och 10.000 Days (Part 1/2) nu.
Pink Floyd - Lost for Words
Jethro Tull - Cup of Wonders
Nej, jag skojar inte. Jethro Tull är skiten.
Och jag måste bara tillägga att Lost for Words mycket
väl kan vara en av de bästa låtarna jag någonsin hört.
Bob Dylan - Mutineer
Bob Dylan - Old Man
Neil Young - Old Man
Det går ruskigt mycket Isak Strand, Johnossi(SOM JAG SKA SE LIVE DEN 23E !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) John Butler Trio, Skillet, Jack's Mannequin och Newton Faulkner samt Eric Hutchinson i lurarna nu.
Alla låtar med Raubtier förutom Världsherravälde.
BMTH-Crucify me.
Pink Floyd - Money, Red hot Chili Peppers - Can't Stop och Johnossi - Man Must Dance.
FUCK YOUR GOD!
↗ till inläggetThe pot äger.B)
Hmm Har köpt 4 st skivor och 2 av dom är en från Olle Ljungström(bäst) och Kent (Vapen och Ammunition). Två skivor som är helt B) B) B) ....
Har fan börjat lyssna på Blink-182. All the Small Things, Dammit och What's My Age Again är chill.
För tillfället är det I See a Darkness av Bonnie "Prince" Billy...
Best. Track. Ever.
↗ till inläggetCarousel.Har fan börjat lyssna på Blink-182. All the Small Things, Dammit och What's My Age Again är chill.
↗ till inläggetJa, för dem låtarna är dem enda som är bra med Blink 182.Har fan börjat lyssna på Blink-182. All the Small Things, Dammit och What's My Age Again är chill.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in