håller mä amOt Jamie Spears e nåt så sjuhelv*tes snygg
Kändis Förälskelse
↗ till inläggethåller mä amOt Jamie Spears e nåt så sjuhelv*tes snygg
Nu e vi 3 :D
↗ till inläggetJamie Spears ! <3
Hon är ju 15-16 så klart man satsar ;)
Hon har pojkvän, läste på msn-news eller vad det heter. Ryktas om att hon är gravid med!
Men Hayden Panettiere är ju en klar favorit!
Bifogar bild:
http://www.wallpaperbase.com/wallpapers/celebs/haydenpanettiere/hayden_panettiere_1.jpg
Brukar aldrig kära ner mig i kändisar,men när jag såg Fredag den 13:e Del 2 så blev jag väldigt förtjust i Kirsten Baker,jag tycker om lite vältränade tjejer :wub:
Men Hayden Panettiere är ochså en favorit
↗ till inläggetBrukar aldrig kära ner mig i kändisar,men när jag såg Fredag den 13:e Del 2 så blev jag väldigt förtjust i Kirsten Baker,jag tycker om lite vältränade tjejer :wub:
Japp, hon är jävligt snygg. =D
Men den snyggaste tjejen som har varit med i en Fredagen Den 13:e film enligt mig är Melissa eller vad hon nu heter i Del 6.
hayden panettiere, jenna fischer (the office), drew barrymore
Johnny Depp var <3 ett tag men nu tycker jag förbaskat mycket om Christoffer i Idol (som förövrigt suger)
Har aldrig direkt varit kär i någon men i klass 2 så gick det något rykte om att jag skulle gilla Shakira fast det var min polare... tycker hon är riktigt ful
Eva Longoria är riktigt het ^^
Shakira, ! Tycker du hon är ful? Hennes kropp typ.. dödar :lol:
Lindsay Lohan, rätt så snygg..
Cameron Diaz ^^
↗ till inlägget↗ till inläggetJa, henne om någon. ^_^Jag kärade ner mej i Emma Watson ett tag med. (Spelar hermione i harry potter)
Hennes rollfigur verkar i alla fall vara riktigt trevlig och modig... :wub:
Jag blir inte kär i folk bara för att de är snygga (shakira, Eva Longoria, Jessica Alba etc.).
Att vara kär för mig är mer än så.
Brandon Routh (Superman Returns)
åh nej, ja skojar nt xD o skäms ännu. Det va för några år sen och han ser faktiskt bra ut o så men usch >w< näh.
Ryuichi Kawamura (Japansk sångare, sångare i Luna Sea)
Han e snygg kan ja säga OwO Men blev kär i han för två år sen o det släppte äntligen i början av 2010 xD
Så nu gillar ja en i min klass :3
Leonardo Dicaprio är det inget fel på heller.
Dessutom trött på tjejer som tjatar på att kill skådisen i twilight, vad han nu heter, är "skitsnygg". Tycker inte jag. Eller Johnny Depp <_<
JA E KÄR I JUSTIN BIEBER HAN E SÅ JÄVLA SNYGG OCH JA HATTAR ALLA SOM HATTAR JUSTIN BIEBER <3333333333333333333333
↗ till inläggetJävla smutsunge, pys iväg.JA E KÄR I JUSTIN BIEBER HAN E SÅ JÄVLA SNYGG OCH JA HATTAR ALLA SOM HATTAR JUSTIN BIEBER <3333333333333333333333
Själv är man småkär i himym-lily :<
Vilken BUMP. -.-
↗ till inläggetOch? Tråden kan väl fortsätta?Vilken BUMP. -.-
Just nu är ditt offtopic inlägg mycket allvarligare än bumpen..
↗ till inläggetzasd ftw.JA E KÄR I JUSTIN BIEBER HAN E SÅ JÄVLA SNYGG OCH JA HATTAR ALLA SOM HATTAR JUSTIN BIEBER <3333333333333333333333
↗ till inläggetJag får allså inte påpeka att det är 3 års mellanrum?↗ till inläggetOch? Tråden kan väl fortsätta?Vilken BUMP. -.-
Fuck do i know, jag lämnar denna tråden innan du får damp igen.
↗ till inläggetJag får allså inte påpeka att det är 3 års mellanrum?↗ till inläggetVilken BUMP. -.-
Och? Tråden kan väl fortsätta?
Nope, enligt reglerna §3.2, §3.9 samt §5.
OnT: Beyoncé är ju facking het
Bara håll er till ämnet tack...